Gigantul de streaming Netflix a interzis reclamele legate de criptomonede la nivelul său de abonament care va conține reclame și care este programat să fie lansat în noiembrie cu luni înainte de termen.
Netflix a decis să respingă toate campaniile de publicitate legate de politică, jocuri de noroc și criptomonede pe noul său nivel de abonament. De asemenea, noul nivel nu va difuza reclame care vând produse copiilor. Aceleași surse au indicat că au fost luate în considerare și restricții privind reclamele farmaceutice, conform cointelegraph.com.
Netflix a mărit termenul pentru lansarea nivelului său mai ieftin susținut de reclame până în noiembrie pentru a concura cu Disney+, care își lansează propriul plan bazat pe reclame pe 8 decembrie. Inițial, Netflix plănuia să-și lanseze reclamele. nivel la începutul anului 2023.
Noul abonament Netflix va intra în vigoare pe 1 noiembrie în mai multe țări, inclusiv Statele Unite, Canada, Regatul Unit, Germania și Franța, a spus Variety.
Cu abonații la nivel global în scădere în trimestre consecutive, Netflix a anunțat în iulie că va lansa un nou serviciu susținut de reclame pentru a crește veniturile. În al doilea trimestru, gigantul de streaming a pierdut 970.000 de abonați plătiți, după ce a pierdut 200.000 în primele trei luni din 2022. Confruntat cu încetinirea creșterii veniturilor, Netflix a anunțat în iunie că va reduce costurile pentru a-și menține marjele la 20%.
Datorită controlului de reglementare, interdicțiile cripto nu sunt nimic nou pentru industria activelor digitale. În 2018, gigantul rețelelor sociale Meta (fostul Facebook) a interzis reclamele cripto pe platforma sa înainte de a le reintroduce mai târziu în cursul anului . În 2021, Alphabet, părinte Google, a anulat interzicerea reclamelor legate de cripto , permițând schimburilor și operatorilor de portofel să-și promoveze din nou serviciile pe motorul de căutare.