Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Nu era de ajuns că e arestată în Bulgaria: Elena Udrea e scoasă vinovată și că brandul de țară stă nefolosit

afaceri news
Elena Udrea frunza brand de tara

Ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu, afirmă că brandul de ţară - frunza - este în continuare în vigoare, însă "nu este folosit aproape deloc". Brandul stabilit pe vremea când Elena Udrea era ministru al Turismului a costat 30 de milioane de euro.

"Este în vigoare. S-au cheltuit acum 10-12 ani 30 de milioane de euro, bani europeni. Este în proprietatea ministerului, stă nefolosit de atunci. (..) Nu e folosit aproape deloc”, a declarat ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu, marţi seară, la TVR. El a precizat că a decis constituirea unui Consiliu de Brand Turistic Naţional care să dea soluţii în sensul refolosirii brandului, dar şi pentru propune soluţii rapide privind folosirea resurselor din buget pentru marketing şi promovare turistică, până la înfiinţarea Organizaţiilor de Management al Destinaţiilor (OMD-uri) prin PNRR.

Citește și: Judecătorii din Bulgaria anunță că Elena Udrea mai are o cale de scăpare după decizia de extrădare

Constantin Daniel Cadariu a precizat că a emis un ordin de ministru prin care toate cele 18.300 de unităţi turistice clasificate de Minister să afişeze brandul de ţară, iar în prezent este în pregătire un al doilea ordin, care stabileşte unde va fi acest logo amplasat şi ce dimensiuni trebuie să aibă. El a spus că discută cu aeroporturile pentru a afişa brandul de ţară al României. Ministrul a adăugat că "speră” ca România să atragă anul acesta 1,5 milioane de turişti străini.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.