Numărul de tranzacţii efectuate prin intermediul unei aplicaţii dedicate parcărilor a crescut cu peste 500%, în aprilie, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2020, relevă datele centralizate de către o companie specializată în soluţii de gestionare a parcării.
Conform TPark, aplicaţia dezvoltată de către specialişti români a înregistrat şi o creştere cu 9,6% a numărului locurilor de parcare înrolate, raportat la perioada de referinţă aprilie 2019 vs aprilie 2021, scrie Agerpres.ro.
De asemenea, numărul tranzacţiilor achitate prin card bancar a înregistrat o creştere mai mare de o mie la sută, comparativ cu luna similară din urmă cu doi ani, ceea ce arată un apetit mai crescut al românilor pentru plăţile digitale.
Prin intermediul aplicaţiei Tpark, utilizatorii pot efectua plata parcării, a vinietelor pentru România, Ungaria şi, în curând, pentru Bulgaria, pot achita amenzile de parcare şi taxa de pod de la Feteşti.
Aplicaţia este prezentă în 50 oraşe din România şi poate fi descărcată gratuit din Google Play, App Store, cât şi din Huawei App Gallery.
TPark este lider de piaţă în soluţia de gestionare a parcării, oferind o soluţie completă de parcare. Sistemul este implementat în 50 de oraşe din România şi peste 60 de oraşe din Ungaria.
Anual, compania procesează peste zece milioane de tranzacţii de parcare şi are mai mult de 650.000 de utilizatori şi 800.000 de maşini înmatriculate.
Comentează