Numărul tranzacţiilor online efectuate cu cardul a crescut cu 50%, în primele nouă luni ale anului, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2020, iar valoarea medie a unei astfel de proceduri a fost de 240 de lei, arată datele publicate, luni, de Netopia Payments, cel mai utilizat procesator de plăţi electronice din România, conform agerpres.
Conform sursei citate, în intervalul de analiză, valoarea totală a tranzacţiilor online cu cardul s-a majorat cu aproximativ 55%, în timp ce compania a procesat, în medie, 1,4 milioane de tranzacţii digitale pe lună.
Datele centralizate în primele nouă luni ale acestui an relevă faptul că 68% din totalul tranzacţiilor procesate au fost realizate de pe dispozitive mobile, iar aproape o treime (32%) dintre clienţii finali au ales desktopul. Cele mai multe dintre plăţile online au fost realizate de bărbaţi, în proporţie de 56% din total.
În ceea ce priveşte topul regiunilor în care s-au înregistrat cele mai multe tranzacţii electronice în această perioadă, pe primul loc se află Bucureşti cu o pondere de 36%, urmat de judeţele Cluj - cu 10,5%, Timiş (8,5%), Braşov (6%) şi Iaşi (4%).
În acest context, valoarea medie a tranzacţiilor cu cardul a fost de 240 lei, înregistrată până la sfârşitul lunii septembrie, în creştere cu 15%, comparativ cu intervalul similar de anul trecut.
Pe categorii de produse şi servicii pentru care românii au făcut cel mai des plăţi electronice cu cardul în perioada ianuarie - septembrie 2021, în top se află: utilităţile, retailul alimentar, IT&C, asigurări şi mobilă.
De asemenea, cea mai aglomerată lună din punct de vedere al volumului de tranzacţii procesate a fost iulie.
Netopia Payments este lider pe piaţa locală a procesărilor de plăţi digitale. Compania face parte din grupul de firme Netopia, înfiinţat în anul 2003, ca răspuns la nevoia de inovaţie şi de integrare a noilor tehnologii în domeniul plăţilor online şi offline.
În prezent, circa 30.000 de comercianţi folosesc serviciile şi soluţiile Netopia Payments: plăţi mobile, tranzacţii online cu carduri bancare sau prin SMS. În acest an, până la sfârşitul lunii septembrie, compania a înrolat peste 3.000 de comercianţi parteneri noi.
Numărul tranzacţiilor online efectuate cu cardul a crescut cu 50%, în primele nouă luni ale anului
Explorează subiectul
Articole Similare

33
ANPIS: 148.125 de beneficiari ai indemnizaţiei pentru creşterea copilului, în august 2025
33

838
Românii au început să își rezerve vacanțele de Sărbători: Ce se caută anul acesta și ce buget au turiștii
838

2.616
Vine revoluția în telefonie! Viitorul e pe orbită: cum un singur telefon poate răsturna licențele, roamingul și tarifele de monopol în România
2.616

2.333
România poate atrage zeci de miliarde de euro: Un consultant fiscal vorbește despre un superholding din companiile de stat profitabile
2.333

4.412
Investiție pe fonduri europene lângă București - Se naște un mare nod rutier
4.412

2.047
Românii îngheață când văd facturile. Orașele care vor plăti mai mult în sezonul rece pentru căldură
2.047

102
Oana Ţoiu, interviu pentru Reuters: România va produce drone împreună cu Ucraina pentru protecţia estică a NATO
102

2.444
Shein și Temu pot da lovitura: livrările ar putea exploda în România
2.444

202
'Război' în energie - Asociaţia Prosumatorilor acuză Delgaz Grid şi Distribuţie Energie Oltenia de abuz. Operatorii resping acuzaţiile
202

5.798
Un colos al trecutului învie din propria cenușă: Bijuteria industrială din Pipera se reinventează
5.798

69
Stratosfera, noul câmp de luptă al marilor puteri: Companiile franceze pregătesc baloane și aeronave de spionaj
69

4.381
România, preț triplu la energie față de UE - Bogdan Ivan cere anchete la ANRE după semnalul dat de Nicușor Dan: 'Cum Doamne se întâmplă...' / Ultimatum de 60 de zile
4.381

71
Litoralul românesc, în scădere în 2024: Operatorii caută soluții pentru atragerea turiștilor și în afara lunilor de plajă
71
Comentează