Nunta lui George Simion a ținut România cu sufletul la gură. Românii au urmărit cu sufletul la gură România TV, post care a decis să transmită în detalii evenimentul. De la repoteri de teren la vedeta postului, Victor Ciutacu, o bună parte din redacția România TV a transmis de la fața locului. Iar românii au sobit fiecare informație, conform datelor oficiale privind audiențele. România TV a fost lider de audiență în România, bătând chiar și PRO TV. Iată detaliile oferite de Pagina de Media.
Nunta lui George Simion, dată detaliat de România TV toată ziua de sâmbătă, s-a văzut în audienţe. România TV a fost cel mai urmărit post după media pe toată ziua, în ţară şi la oraşe. Nu şi pe publicul comercial, pentru că o bună parte din public a fost în vârstă.
Cu transmisiuni în direct toată ziua, România TV a fost urmărită la nivelul întregii ţări, în fiecare minut, de 390.000 de telespectatori. A fost cel mai urmărit post TV şi, la mustaţă, a luat faţa Pro TV (cu doar o mie de telespectatori în plus).
Ce a făcut diferenţa?
Publicul în vârstă. Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani.
Practic, aproape trei sferturi (72%) din publicul care a urmărit nunta de pe România TV a avut peste 55 de ani.
Publicul mai tânăr s-a dus spre Pro TV şi spre Antena 1. Ca o comparaţie, din publicul Pro TV şi din cel al Antena 1, 60.000 de telespectatori au fost din segmentul peste 70 de ani.
Structura de public se vede şi în clasamentul comercial, unde România TV a fost pe poziţia a treia.