Agenţia de marketing digital WebDigital este prima companie care a decis reducerea numărului de zile lucrătoare pe săptămână, de la 5 la 4. Modificarea a intrat în vigoare încă de luna trecută.
Măsura se va desfăşura până la finalul anului şi îşi propune să aducă o îmbunătăţire a eficienţei în cadrul echipei şi să demonstreze că experienţa unui job poate progresa, prin transformarea fiecărei zi de luni în timp liber, arată un comunicat al companiei.
Citește și: Mutare a procurorilor în cazul fostului ofițer SRI care-i oferea informații lui Băsescu în parc
“Cred că, pe parcursul unei săptămâni, avem timpi morţi şi e normal ca acest fenomen să apară. În momentul în care putem să eliminăm aceşti timpi morţi şi să-i transformăm într-un beneficiu, consider că ziua de luni poate fi transformată într-o zi liberă, care să ofere o energie şi, mai ales, un nivel de productivitate mai bune pentru restul săptămânii.” a declarat Ionuţ Munteanu, Managing Partner & Trainer WebDigital.
Şi alte companii din străinătate au introdus săptămâna de 4 zile lucrătoare, Serps Invaders din Edinburgh, o agenţie de digital marketing, luând această decizie încă din 2013. De la implementarea acestei măsuri, agenţia a raportat angajaţi mai odihniţi, s-a extins prin deschiderea unui nou birou în Barcelona, a câştigat clienţi importanţi precum Gillette, Chanel şi SEAT şi a reuşit să atragă mai multe talente din domeniul marketing-ului digital.
Cel mai mediatizat exemplu în România este Suedia, ţara în care s-a implementat ziua lucrătoare de 6 ore. Antreprenorii suedezi se declară mulţumiţi de măsura impusă de stat. Brath, o companie cu 20 de angajaţi, a raportat încasări mai mari cu aproape 100%.
WebDigital este o agenţie specializată în Pay Per Click Marketing din Bucureşti, certificată Google Premier Partner, anunță Mediafax.