DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

O criptomonedă sponsorizează echipa de fotbal SSC Napoli

adaascapital.com
floki inu criptomoneda

Echipa din spatele simbolului Floki Inu (FLOKI) – inspirată de câinele de companie cu același nume al lui Elon Musk – a semnat un contract de sponsorizare cu gigantul italian de fotbal SSC Napoli.

SSC Napoli a fost fondată în 1926 și este una dintre cele mai populare echipe profesioniste din Italia. Clubul istoric a câștigat primul său titlu în Serie A în 1987, condus de regretatul icon al fotbalului mondial Diego Maradona, iar în prezent se află pe primul loc în ligă pentru sezonul 2021-2022.

Potrivit unui anunț din 23 noiembrie de la SSC Napoli, logo-ul Floki Inu care înfățișează un câine Shiba Inu purtând o cască vikingă va fi afișat pe spatele tricourilor lui Napoli și pe panouri LED în jurul stadionului de acasă al echipei pentru restul sezonului curent.

Susținătorul avid al Napoli și CEO-ul Cointelegraph, Jay Cassano, a spus că este „încântat să vadă că clubul se implică mai mult în industrie” și a subliniat importanța parteneriatelor cripto în sporturile profesioniste ca cale către adoptarea generală:

„Vedem companii și proiecte criptografice care vizează sport oriunde pot, de la NBA până la ligile europene de fotbal. Probabil că aceasta este în căutarea unei adopții mai largi. Ligi precum Serie A și La Liga au fost mult mai permisive față de sponsorizările criptomonede decât, de exemplu, NFL.”

Echipa Floki adaugă Napoli pe lista sa de cluburi de fotbal partenere, care include Kerala Blasters din Super League indiană și Cádiz din LaLiga spaniolă. Floki pare să urmeze o cale similară către cel mai mare schimb de criptomonede FTX, care a căutat în mod agresiv numeroase parteneriate sportive de masă în 2021, conform cointelegraph.com

Napoli nu a dezvăluit dacă este o afacere de sponsorizare pe mai mulți ani sau cât a cheltuit Floki pentru parteneriat. Departamentul de marketing al Floki a remarcat în anunț că mutarea face parte din ambițiile proiectului de a fi „cea mai cunoscută și mai folosită criptomonedă din lume”.

 

Echipa Floki a lucrat la un „impuls major de marketing” de la sfârșitul lunii septembrie, proiectul afirmând că a alocat 1,5 milioane de dolari pentru campanii de publicitate. Floki a vizat Londra ca o locație cheie, cu brandingul său prezentat în serviciile de transport din oraș, dar reclamele s-au dovedit controversate și au atras atenția organului de supraveghere a publicității din Marea Britanie, ASA.

Potrivit unui raport de la BBC din 19 noiembrie, ASA a declarat că „examina un corp larg de reclame din acest sector” pentru a evalua dacă acestea încalcă regulile de publicitate în legătură cu jargonul complex și informațiile înșelătoare. Cu toate acestea, echipa Floki Inu a spus că reclamele sale au fost „autorizate din punct de vedere legal” și conțineau declinări cu privire la volatilitatea activelor cripto.

La începutul acestei luni, echipa Floki Inu a semnat, de asemenea, un contract de aprobare cu starul boxului și de două ori campion mondial la categoria grea Tyson Fury. Ca parte a ofertei promoționale, Fury va apărea în viitorul joc NFT de tip play-to-earn al proiectului, numit „Valhalla”.

Tokenul bazat pe Ethereum a fost lansat în iunie la începutul acestui an, iar Etherscan arată că există aproximativ 49.461 de hodler FLOKI, cu capitalizarea pieței complet diluată de 1,8 miliarde de dolari.

În ultimele 24 de ore, prețul FLOKI a câștigat aproximativ 12%, ajungând la 0,00018840 USD în momentul scrierii, volumul de tranzacționare atingând aproximativ 25,2 milioane USD în acest interval de timp, potrivit CoinGecko.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.