Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

O echipă de studenţi români şi străini de la Universitatea din Bucureşti au creat un proiect de promovare a afacerilor autohtone

flux24.ro
Universitatea Bucureşti

O echipă de 12 studenţi români şi străini au lansat platforma gratuită de promovare a micilor afaceri şi iniţiative autohtone "ConsumActor", pentru a încuraja consumul de produse locale, informează un comunicat al Universităţii din Bucureşti transmis AGERPRES.

Site-ul, accesibil la adresa www.consumactor.wixsite.com/website, este realizat în totalitate de echipa de studenţi şi conţine articole de promovare şi de prezentare a unor afaceri din domenii variate precum alimentaţie, design şi artă, produse de îngrijre, îmbrăcăminte sau decoraţiuni interioare, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Klaus Iohannis: ‘Începând din 1 iunie se redeschid terasele, se va putea merge la plajă și se pot organiza spectacole în aer liber’

Potrivit sursei citate, antreprenorii promovaţi au fost selectaţi în funcţie de accentul pe care îl pun pe folosirea de materii prime din surse locale, a reciclării, a tehnologiilor de producţie nepoluante, precum şi pe dezvoltarea de tradiţii locale.

La crearea site-ului au participat 12 studenţi români şi străini ai masterului francofon "Medias, developpement, societe" din cadrul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti, coordonaţi de conf. univ dr. Silvia Branea, drd. Irina Ghineţ şi lect. univ. dr. Ioana Avram.

"Proiectul are scopul de a-i sprijini pe studenţi să treacă mai uşor, după absolvire, de la statutul de student la cel de angajat/expert sau antreprenor în Media şi/sau Comunicare. Am reuşit să îi ajutăm pe studenţi să se auto-descopere, să creadă în valorile lor şi în forţa cuvântului şi imaginii bine mânuite", a remarcat conf. univ. dr . Silvia Branea.

Citește și: Iohannis, declarație controversată! Ce se întâmplă cu elevii bolnavi care nu pot susține examenele .

Obiectivul proiectului constă în sprijinirea culturii antreprenoriale şi folosirea mediului digital ca mijloc de promovare a întreprinderilor ce folosesc metode inedite de producţie, prietenoase cu mediul. Printre brandurile promovate se numără nume precum Simina Filat, Alisia Enco sau Băcănia Veche.

"În această perioadă, în care obiceiurile noastre de consum au suferit transformări importante şi economia locală a fost şi este în continuare afectată, proiectul francofon 'Consum'Actor' îşi doreşte să atragă atenţia că prin investiţia în comunităţile locale şi cumpărarea de produse autohtone sustenabile şi prietenoase cu mediul, susţinem relansarea economiei româneşti afectată de criza COVID-19", a remarcat drd. Irina Ghinet.

Site-ul este bilingv (română şi franceză) şi conţine articole realizate de studenţi. Proiectul este realizat în parteneriat cu Agenţia Universitară a Francofoniei.

Citește și: Ministrul Justiției, reacție după decizia CSM: ‘La fel voi proceda și data viitoare’

Programul masteral "Medias, developpement, societe", coordonat de prof. univ. dr. Camelia Cuşnir, are ca scop formarea viitorilor jurnalişti şi comunicatori iar proiectul 'Consum'Actor' este o oportunitate extraordinară pentru ei de a pune în practică abilităţile editoriale atât în limba română, cât şi în limba franceză deprinse pe parcursul anilor de studii, dar şi de a gândi şi implementa strategii de comunicare şi promovare.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.