Târgul a găzduit peste 80 de evenimente cu autori, de la lansări de carte până la interviuri în exclusivitate pentru cititorii din România şi Republica Moldova.
Au participat mai mult de 40 de edituri, iar comanda medie a fost de şase cărţi. Cele mai populare titluri au fost cele de ficţiune şi cele dedicate copiilor, reprezentând 32% din totalul cărţilor vândute, respectiv 30%.
Cea mai căutată carte cu autograf a fost volumul semnat de Radu Paraschivescu - "Vitrina cu şarlatani".
Din standul Japoniei, ţara invitată la târg, cel mai achiziţionat volum a fost "Memoriile unui motan călător", al scriitoarei Hiro Arikawa, iar dintre noutăţi, titlul cel mai căutat a fost recentul roman publicat de Elena Ferrante - "Viaţa mincinoasă a adulţilor".
Cei mai urmăriţi autori străini au fost Ludmila Uliţkaia, Pascal Bruckner, Agnes-Martin Lugand, Holly Miller, E L James şi Maja Lunde.
Cele mai urmărite evenimente online cu autori români au fost cele în care au apărut Mircea Cărtărescu, Radu Paraschivescu, Alex Blenche şi Lucian Boia.
Au mai fost prezenţi în timpul evenimentului: Colson Whitehead - câştigătorul Premiului Pulitzer din 2020, Matt Haig, Guillaume Musso, Anna Todd, Evghenii Vodolazkin, dar şi Radu Paraschivescu, Alexandru Toma Pătraşcu sau Ştefan Liiceanu.
"Ne bucurăm că am reuşit atât în primăvară, la prima ediţie a elefantFest, cât şi în această toamnă, într-un an cu totul special atât pentru noi, ca indivizi, dar şi pentru producătorii de cultură, să oferim tuturor iubitorilor de carte posibilitatea de a-şi întâlni autorii preferaţi în evenimente online unice", afirmă Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.
În ultimele şase luni, românii au alocat cu aproximativ 30% mai mult din bugetul familiei pentru achiziţia de carte online, raportat la aceeaşi perioadă din anul anterior.