Piaţa de eCommerce din România va creşte cu aproximativ 15%, în acest an, prin prisma faptului că românii sunt consumatori de tehnologie, iar marii producători investesc mai mult pe plan local şi alocă bugete mai mari pentru promovare, arată estimările unuia dintre retailerii locali online de produse IT&C.
"Românii sunt consumatori de tehnologie. Îşi doresc şi le face plăcere să aibă acces la noutăţile din domeniu. Pentru că suntem într-un moment de creştere a consumului, marii producători de tehnologie încearcă să îl fructifice cât mai bine, astfel că investesc mai mult în România, alocă bugete mai mari pentru promovare, îşi comunică brandurile mai bine, lansează mai multe produse şi fac lansările în România în acelaşi timp cu lansările internaţionale, aduc produsele mai rapid în România şi în stocuri mai mari. Acest context va genera pentru anul 2019 o creştere a pieţei de eCommerce din România cu aproximativ 15%", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Potrivit sursei citate, produsele nou lansate ajung pe piaţa din România mult mai rapid, în tot mai multe cazuri, chiar în primul val de la momentul lansării, iar principalul factor pentru această stare de fapt este schimbarea comportamentului de consum al românilor care alocă sume mai mari, pentru a avea tehnologii de ultimă oră, îşi doresc să aibă acces mai rapid la informaţii, consumă mai mult conţinut şi sunt dispuşi să plătească pentru asta, accesează foarte des reţelele de socializare, interacţionează mai mult şi mai rapid şi călătoresc mai mult şi încearcă să importe stilul de viaţă din ţările mai dezvoltate.
Un exemplu în acest sens este iPhone 11, care anunţat pe 10 septembrie a intrat imediat în România în sistem de precomandă, atât la operatorii telecom, cât şi la retailerii online, iar primele livrări s-au făcut deja, începând cu 27 septembrie.
De asemenea, mai rapid decât noile modele de iPhone au ajuns în România smartphone-urile lansate de Samsung - Galaxy S10 şi Galaxy Note 10 - aduse la noi în primul val, asta însemnând că România s-a aflat între primele ţări din lume în care Samsung a adus noile telefoane. La fel s-a întâmplat şi în cazul smartphone-urilor Huawei P30 şi Huawei P30 Pro, care au ajuns în România la o săptămână de la lansarea internaţională.
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
Piaţa de eCommerce din România va creşte cu aproximativ 15% în acest an
Explorează subiectul
Articole Similare

1.377
VIDEO Dezvăluire halucinantă: România a ajuns să plătească 27.000 de lei pe un megawatt și am vândut cu un leu
1.377

1.248
VIDEO Cum a ajuns România să aibă cea mai scumpă energie din lume, dar hidrocentralele zac nefinalizate? Explicațiile ministrului Bogdan Ivan
1.248

1.167
Supriză pentru utilizatorii de cartele mobile Telekom: Din noiembrie vor fi portați către Digi
1.167

31
Premieră mondială: Shein va deschide primele sale magazine permanente în Franţa
31

40
11 stații de încărcare pentru mașini electrice au fost instalate pe Autostrada A1, în cadrul unui proiect co-finanţat de UE
40

40
Datele meteo europene ating un nivel record de cerere: inteligența artificială accelerează interesul
40

3.195
VIDEO După mult timp mai vine și o veste bună de la Guvern: Nu mai suntem în acest pericol
3.195

106
Cristina Chiriac a fost reconfirmată, pentru al treilea mandat consecutiv, la şefia CONAF
106

46
CFR SA a emis ordinul pentru proiectarea Lotului 5 Craiova - Caransebeş
46

1.694
'Incompatibilitate' - ANI îl scoate din joc pe șeful companiei de stat Conpet. Cine preia conducerea interimară
1.694

2.922
Ministrul Dezvoltării anunță primul record din guvernul Bolojan: Se leagă și de PNRR
2.922

765
ROBOR scade, dar dobânzile ar putea exploda din nou - avertismentul analiștilor financiari pentru români
765

28
APIA: Înmatriculările de autoturisme noi au crescut cu 39% în septembrie, cele electrice cu 52%
28
Comentează