Piaţa de eCommerce din România va creşte cu aproximativ 15%, în acest an, prin prisma faptului că românii sunt consumatori de tehnologie, iar marii producători investesc mai mult pe plan local şi alocă bugete mai mari pentru promovare, arată estimările unuia dintre retailerii locali online de produse IT&C.
Potrivit sursei citate, produsele nou lansate ajung pe piaţa din România mult mai rapid, în tot mai multe cazuri, chiar în primul val de la momentul lansării, iar principalul factor pentru această stare de fapt este schimbarea comportamentului de consum al românilor care alocă sume mai mari, pentru a avea tehnologii de ultimă oră, îşi doresc să aibă acces mai rapid la informaţii, consumă mai mult conţinut şi sunt dispuşi să plătească pentru asta, accesează foarte des reţelele de socializare, interacţionează mai mult şi mai rapid şi călătoresc mai mult şi încearcă să importe stilul de viaţă din ţările mai dezvoltate.
Un exemplu în acest sens este iPhone 11, care anunţat pe 10 septembrie a intrat imediat în România în sistem de precomandă, atât la operatorii telecom, cât şi la retailerii online, iar primele livrări s-au făcut deja, începând cu 27 septembrie.
De asemenea, mai rapid decât noile modele de iPhone au ajuns în România smartphone-urile lansate de Samsung - Galaxy S10 şi Galaxy Note 10 - aduse la noi în primul val, asta însemnând că România s-a aflat între primele ţări din lume în care Samsung a adus noile telefoane. La fel s-a întâmplat şi în cazul smartphone-urilor Huawei P30 şi Huawei P30 Pro, care au ajuns în România la o săptămână de la lansarea internaţională.
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.