Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Polemica Rainbowgate ia amploare! Mai mulți sponsori UEFA au afișat reclame în culorile curcubeului

Inquam Photos/ Octav Ganea
PRIDE PARADE gay parade

Mai mulţi sponsori ai Uniunii Europene de Fotbal (UEFA) au realimentat sâmbătă polemica "Rainbowgate" la EURO 2020, afişând pe panourile publicitare luminoase de la marginea terenului culorile curcubeului reprezentative pentru comunitatea LGBT, în timp ce instanţa continentală a refuzat, miercuri, iluminarea stadionului din Munchen, relatează AFP.

La Amsterdam, pentru meciul Ţara Galilor - Danemarca (4-0) şi apoi la Londra, la meciul Italia - Austria (2-1), din optimile de finală, mai mulţi parteneri majori ai UEFA au afişat mesaje publicitare în culorile curcubeului, cu sloganuri precum "Cheers to all fans" ("Sănătate tuturor fanilor").

Printre aceştia s-au aflat constructorul auto Volkswagen, fabricantul de bere Heineken, reţeaua de socializare TikTok sau platforma de rezervări de cazare Booking.

UEFA a refuzat o solicitare a primăriei din Munchen pentru a ilumina stadionul Allianz -Arena în culorile curcubeului, care sunt utilizate adesea de comunităţile lesbiene, gay, bisexuale şi transsexuale, ca semn de protest împotriva legislaţiei anti-LGBT promovate de guvernul maghiar, cu ocazia meciului Germania - Ungaria (2-2).

UEFA a declinat această doleanţă, amintind că este o organizaţie neutră din punct de vedere politic şi religios, atrăgându-şi însă numeroase critici din toată Europa.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.