Prima ligă engleză de fotbal nu se grăbeşte să organizeze licitaţia pentru vinderea pachetelor cu drepturile de televizare autohtone, a anunţat directorul executiv Richard Masters, care rămâne încrezător că valoarea lor nu va scădea, notează Reuters, potrivit Agerpres.
Conform programului obişnuit, vânzarea drepturile de televizare la licitaţie avea loc în luna februarie sau în martie, dar Premier League nu a decis structura pachetelor care vor fi disponibile în contractul viitor pe trei ani.
În prezent, pachetele pentru difuzarea meciurilor live sunt împărţite între Sky Sports, BT Sports şi Amazon, care transmite online prin servicii de streaming video.
''Nu ne grăbim să ieşim pe piaţă în acest moment, o vom face când va veni timpul. Vor fi mai multe prospectări ale pieţei înainte de lansarea procesului de licitaţie. Va avea loc la un moment dat al anului, dar este prea devreme pentru a spune dacă vor exista abateri materiale de la strategiile noastre istorice privind pachetele cu drepturi'', a precizat Masters la ''Business Fotbal'', o conferinţă organizată de Financial Times.
Mai mulţi analişti şi reţele de difuzare anticipează că piaţa drepturilor de televizare din Europa va rămâne la acelaşi nivel sau chiar va scadea.
Masters a spus însă că tranzacţiile internaţionale care au fost făcute în ultimul an nu arată un declin: ''În acest moment suntem înaintea poziţiei noastre actuale în pieţele în care am vândut. Ca întotdeauna, suntem încrezători şi optimişti pentru viitor, în pofida unor schimbări semnificative. Accept că suntem într-un mediu provocator, bineînţeles că asta este evident, dar nu accept deloc că lucrurile s-au aplatizat sau că privim o curbă descendentă''.