Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Preşedintele CNCD, despre cazul agenţiei care nu angajează pesedişti: 'Se va analiza şi oportunitatea unei autosesizări'

Inquam Photos / Octav Ganea
cncd

Csaba Asztalos, preşedintele Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării, afirmă că instituţia pe care o conduce va analiza posibilitatea autosesizării în cazul lui Robert Tiderle, şeful agenţiei Papaya Advertising, cel care a publicat un anunţ de angajare cu precizarea "nu angajăm pesedişti".

"Pot să vă informez că până în acest moment nu am primit o plângere. Am discutat telefonic cu unii colegi din colegiul director. Să vedem dacă vom primi o plângere sau nu. Sigur, se va analiza şi oportunitatea unei autosesizări. La noi, autosesizarea o poate face individual oricare dintre membrii colegiului director. Nu aş dori să mă antepronunţ. Anunţul şi-a atins cel puţin un scop: publicitatea", a declarat Csaba Asztalos pentru STIRIPESURSE.RO.

Preşedintele CNCD a mai precizat că în astfel de cazuri mediatizate este puţin probabil să nu se primească sesizări. "Noi în 90 de zile ar trebui să dăm un răspuns. Dar dacă sunt teme care generează un interes public ridicat, putem să soluţionăm într-un termen mai scurt", a mai explicat Asztalos.

Potrivit articolului 26 din OUG 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, amenda pentru discriminarea care vizează un grup de persoane sau o comunitate este între 600 de lei şi 8000 de lei.

Agenţia Papaya Advertising s-a aflat de mai multe ori în atenţia publică în ultimii ani, prin activismul antiguvernamental. Reprezentanţii agenţiei au susţinut în iunie 2018 că le-a fost reziliat contractul cu CEC Bank după ce au anunţat că dau liber angajaţilor pentru a participa la protestele din Piaţa Victoriei. Înainte de referendumul pentru familie din octombrie 2018, agenţia a stârnit revoltă cu un clip intitulat "Copiii referendumului". Mai recent, Papaya Advertising a fost criticată pentru clipul de promovare a Emag, în care apare Mihai Şora vorbind despre liberate, în ciuda trecutului său comunist.

content-image

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.