Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Primăria municipiului Ploieşti a înființat un call-center pentru cetăţenii vârstnici care au nevoie de ajutor, în perioada pandemiei

pixabay.com
diverse, media, telefon

Primăria municipiului Ploieşti a anunţat, luni, că a înfiinţat un call-center pentru cetăţenii în vârstă care au nevoie de ajutor în perioada pandemiei de coronavirus.

Potrivit autorităţilor locale, măsura a fost luată în baza prevederilor Ordonanţei militare nr. 2/ 21.03.2020 privind măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19 şi vizează sprijinirea persoanelor în vârstă de peste 65 de ani, fără susţinători sau altă formă de ajutor, în vederea minimalizării expunerii lor în afara locuinţelor, potrivit Agerpres.ro.

Citește și: Tăriceanu: ‘Nu-mi dă pace un gând! Să avem neșansa unor conducători atât de ticăloși. Au știut din timp de acest virus’

"Primarul municipiului Ploieşti, domnul Adrian Florin Dobre, a dispus în cadrul Comitetului Local pentru Situaţii de Urgenţă al municipiului Ploieşti înfiinţarea unui Call Center, cu program de lucru de luni până sâmbătă, între orele 08,30-15,30, pe perioada instituirii stării de urgenţă, care este coordonat de Administraţia Serviciilor Sociale Comunitare Ploieşti. În intervalul de timp amintit, persoanele în vârstă de peste 65 de ani, care nu au susţinători sau altă formă de ajutor, pot solicita sprijin direct la numărul de telefon 0749.149.966 numai pentru asigurarea proviziilor (apă, alimente sau bunuri) necesare traiului doar pe costurile proprii ale solicitantului. Astfel, alimentele, medicamentele sau bunurile, ce vor fi solicitate de persoanele în vârstă de peste 65 de ani care nu au susţinători sau altă formă de ajutor, le vor fi livrate acestora, în mod gratuit, direct la domiciliu, însă costul produselor respective va fi suportat integral de către persoanele care le-au solicitat. Reprezentanţii Administraţiei Serviciilor Sociale Comunitare Ploieşti vor prelua apelurile telefonice prin intermediul Call Center şi vor acorda sprijin şi consiliere persoanelor în vârstă aflate în situaţia mai sus menţionată", se arată într-un comunicat de presă, remis AGERPRES.

Potrivit sursei menţionate, societăţile comerciale, organizaţiile neguvernamentale, persoanele care doresc să ajute voluntar ploieştenii care sunt vulnerabili în această perioadă cu restricţii, printr-un sprijin financiar sau într-un alt mod (pachete, hrană caldă, medicamente, etc.), pot contacta direct Administraţia Serviciilor Sociale Comunitare la numărul de telefon 0751.107.674 sau prin Call Center 0749.149.966.

Citește și: OECD avertizează: ‘Economia globală va avea nevoie de ani de zile pentru a se reface după pandemie’

"Reamintim că orice problemă întâmpinată de cetăţeni, în contextul actual al epidemiei de coronavirus COVID-19, poate fi semnalată la numerele de telefon ale Direcţiei de Sănătate Publică Prahova 0244/407 776, 0244/407 780, 0244/407 760, 0244/595 402 sau la TELVERDE 0800 800 358", se mai arată în comunicat.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.