Primăria Piatra Neamț a primit pe parcursul anului trecut mii de sesizări telefonice de la cetățenii nemulțumiți de diferite probleme din oraș. De asemenea, sute de propuneri au fost trimise pe adresa de email și pe aplicația municipalității, potrivit Mediafax.
Potrivit reprezentanților Primăriei, peste 500 de propuneri și sesizări au fost înregistrate pe parcursul anului trecut, prin intermediul aplicației Piatra-Neamț City App și pe adresa oficială de e-mail a instituției. Cele mai multe probleme evidențiate de cetățeni au fost rezolvate fiind vorba în special despre infrastructura urbană.
„Din cele 334 de sesizări înregistrate prin aplicație au fost rezolvate 320 și 14 sunt în curs de soluționare, iar cele 213 sesizări și solicitări de informații de pe e-mail au fost soluționate în totalitate. Aspectele sesizate au vizat probleme din cele mai diverse, însă cele mai multe au făcut referire la starea drumurilor (55 sesizări) probleme la iluminatul public (33), mașini parcate neregulamentar, distrugeri sau furturi de coșuri de gunoi, semne de circulație deteriorate, nereguli în trafic”, a anunțat primarul orașului Piatra Neamț, Andrei Carabelea.
Cele mai multe sesizări au fost făcute prin intermediul telefonului. Aproape 2.600 de apeluri și solicitări de informații au fost înregistrate anul trecut, la Piatra Neamț, cu ajutorul serviciului Telefonul Cetățeanului.