Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

PROBLEME la Banca Transilvania: mii de români nu au acces la banii lor, după ce sistemul de internet banking A PICAT UPDATE Poziția băncii

www.zf.ro
banca transilvania

Probleme cu sistemul Banca Transilvania. Încă de vineri, aplicația de internet banking nu funcționează, astfel că mii de abonați nu au acces la banii lor. Mai mult, nici viramentele nu se fac în parametri normali, mai mulți clienți ai companiei acuzând pe pagina de Facebook a băncii că deși li s-au virat bani în cont vineri, nu au intrat în posesia lor nici acum.

Citește și: Schimare REVOLUȚIONARĂ propusă de șeful AUDI: Cum se vor schimba mașinile companiei

UPDATE ora 14 :30

În ciuda reacției Băncii Transilvania care a dat asigurări că sistemul de Internet Banking e funcțional pe dispozitivele IOS, la ora 14: 30 posesorii de IOS nu puteau accesa aplicația. Mai mult, problema persistă încă de vineri, însă banca nu și-a anunțat clienții prin intermediul vreunui comunicat de presă.

Banca Transilvania a reacționat după articolul nostru, susținând că toți clienții au acces la banii lor prin serviciul BT 24. Interesant este însă faptul că apelanții care sună la call center sunt informați că și acesta funcționează cu probleme.

"BT24 Mobile Banking a funcționat cu intermitențe în cursul zilei de vineri (13 decembrie) şi de astăzi (16 decembrie), însă BT24 Internet Banking şi celelalte servicii ale băncii au funcționat normal.
Banca a monitorizat permanent situația şi a găsit atât cauza, cât şi soluția, aşa încât în prezent BT24 Mobile Banking funcționează cu intermitențe doar pe Android. Subiecte particulare cu privire la alte servicii ale bancii, semnalate în social media sau prin call center, au fost gestionate punctual.
Clienții BT au avut în permanență acces la banii lor şi la informații aferente prin alternativele avute la dispoziție în funcție de operațiunile dorite - verificarea banilor din cont, plăți, transferuri, schimb valutar etc. -, câteva dintre aceste alternative fiind BT24 Internet Banking, aplicația BT Pay, bancomatele şi sediile BT.
Banca Transilvania îşi cere scuze pentru disconfortul creat.

BT24 Mobile Banking a funcționat cu intermitențe în cursul zilei de vineri (13 decembrie) şi de astăzi (16 decembrie), însă BT24 Internet Banking şi celelalte servicii ale băncii au funcționat normal.
Banca a monitorizat permanent situația şi a găsit atât cauza, cât şi soluția, aşa încât în prezent BT24 Mobile Banking funcționează cu intermitențe doar pe Android. Subiecte particulare cu privire la alte servicii ale bancii, semnalate în social media sau prin call center, au fost gestionate punctual.

Clienții BT au avut în permanență acces la banii lor şi la informații aferente prin alternativele avute la dispoziție în funcție de operațiunile dorite - verificarea banilor din cont, plăți, transferuri, schimb valutar etc. -, câteva dintre aceste alternative fiind BT24 Internet Banking, aplicația BT Pay, bancomatele şi sediile BT. 

Banca Transilvania îşi cere scuze pentru disconfortul creat", informează Banca Transilvania.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.