Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Producătorul danez de bijuterii Pandora nu are de gând să se alăture platformelor online Amazon și Farfetch

burrells.co.uk
pandora bijuterii

Producătorul danez de bijuterii Pandora preferă să investească în magazine fizice şi în propria sa platformă de vânzări online decât să se alăture unor mari marketplace-uri de comerţ electronic, precum Amazon sau Farfetch, a declarat, miercuri, directorul său general Alexander Lacik, transmite Reuters.

"Dacă eşti o marcă mică şi necunoscută, marketplace-urile sunt o oportunitate grozavă pentru că îţi oferă un public. Eu am deja un public", a spus Alexander Lacik, cu prilejul conferinţei Reuters Next, care a avut loc miercuri.

Pandora, cel mai mare producător mondial de bijuterii după capacităţile de producţie, a reuşit să găsească o nişă între accesoriile ieftine vândute de retaileri, precum H&M şi bijuteriile scumpe vândute de nume precum Tiffany & Co.

"Opt din zece femei din întreaga lume sunt conştiente de brandul nostru astfel că nu trebuie să vă spun cine sunt. Ceea ce trebuie să fac este să vă arăt ce am de oferit, iar acest lucru pot să îl fac mult mai bine dacă am o relaţie directă cu clientul meu", a apreciat Alexander Lacik.

Compania cu sediul central în Copenhaga şi cu o valoare de piaţă de 12,3 miliarde de dolari şi-a majorat investiţiile în sectorul e-commerce în perioada pandemiei. În prezent, Pandora este prezentă pe platforma chineză T-mall, dar nu şi pe marile platforme online de tip Amazon sau Farfetch.

"Întotdeauna marketplace-urile trebuie să facă unele compromisuri pentru toţi clienţii pe care îi deservesc. Eu nu trebuie să fac compromisuri", a subliniat CEO-ul de la Pandora, potrivit Agerpres.ro.

Cele peste 2.600 de magazine fizice ale Pandora au fost responsabile pentru 62% din vânzările globale ale companiei în trimestrul iulie-septembrie.

"Aproape două treimi dintre clienţii mei sunt bărbaţi care cumpără bijuterii pentru prietenele, soţiile, bunicile şi fiicele lor. Şi ştim că bărbaţii au nevoie de ajutor atunci când cumpără bijuterii", a adăugat Lacik.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.