Programul Spotlight 2021 - România, prezentă cu 18 start-up-uri de tehnologie

Autor: Andreea Năstase

Publicat: 05-10-2021

Actualizat: 05-10-2021

Article thumbnail

Sursă foto: pinmagazine.ro

Un număr de 18 start-up-uri de tehnologie din România au fost selectate pentru Programul Spotlight 2021, organizat de How To Web, una dintre cele mai importante conferinţe anuale de tehnologie şi inovaţie din Europa, au anunţat organizatorii într-un comunicat de presă transmis, marţi, AGERPRES.

În total, sunt incluse în program 42 dintre cele mai promiţătoare start-up-uri tech din Europa de Est, care se va încheia pe 24 noiembrie, cu evenimentul de pitching "Pitch Day".

Echipele participante provin din: România, Estonia, Polonia, Letonia, Lituania, Macedonia, Croaţia, Cehia, Kosovo, Ungaria şi Ucraina.

Potrivit sursei citate, cele 17 proiecte din România sunt: Brio, CardioMedive, ClientZen, FlowOS, I'm Fine, KFactory, Konvi, Metabeta, NRGI.ai, Octavic, Orgo.space, Otium, RepsMate, Salarium, SenseTask, Streams Live, Vatis Tech şi Vaunt Software.

Spotlight este unul dintre cele mai importante programe dedicate start-up-urilor tech early-stage din Europa de Est. Acesta se va desfăşura exclusiv online până pe data de 21 noiembrie 2021.

Programul se va încheia cu o competiţie între start-up-urile participante: pe 22 şi 23 noiembrie vor avea loc semifinalele, când vor fi alese cele zece startup-uri finaliste, urmând ca finala să se desfăşoare pe 24 noiembrie, în cadrul evenimentului "Pitch Day", unde sunt aşteptaţi să participe atât investitori, fondatori de start-up-uri, cât şi reprezentanţi ai mediului de business şi nu numai.

"Aceştia se vor putea conecta cu unele dintre cele mai promiţătoare startup-uri din Europa de Est. Înscrierile la eveniment se pot face pe howtoweb.co. Cel mai bun startup ales de un juriu format din experţi şi investitori va câştiga premiul-investiţie de 350.000 de euro, sindicalizat de TechAngels, SeedBlink, Growceanu, GapMinder Venture Partners, RocaX, Simple Capital şi Transylvania Angels Network (T.A.N.). Pe parcursul celor cinci săptămâni consecutive de desfăşurare a programului, fondatorii startup-urilor vor beneficia de peste 1.000 de întâlniri individuale cu lideri ai industriei de tehnologie", se menţionează în comunicat.

Programul Spotlight este realizat în parteneriat cu Google for Startups, KPMG România, Mastercard România şi BRD - Groupe Societe Generale, cu suportul eMag, 2Checkout (acum Verifone), Fitbit, Microsoft România, BearingPoint România, Orange România, NN România şi Credo Ventures.

Lansată în 2011 şi organizată în cadrul conferinţei How to Web, Spotlight este cea mai cunoscută competiţie din regiunea Europei de Est adresată startup-urilor din tehnologie care vor să se dezvolte la nivel global.

How to Web este una dintre cele mai importante conferinţe anuale de tehnologie şi inovaţie din Europa, reunind antreprenori în tehnologie, dezvoltatori de produs, dezvoltatori, specialişti în marketing online, inovatori şi investitori care sunt în căutare de inspiraţie şi know-how despre cum să dezvolte produse şi afaceri digitale.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri