Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Proleasing Motors, dealer autorizat pentru mărcile BMW, Ford şi Hyundai, a afişat o creştere de 10% a cifrei de afaceri în trimestrul trei

Proleasing Motors
Proleasing Motors

Proleasing Motors, dealer autorizat pentru mărcile BMW, Ford şi Hyundai, a înregistrat o cifră de afaceri de 10 milioane de euro în trimestrul al treilea, în creştere de 10% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei, remis, marţi, AGERPRES.

"În primele 3 trimestre ale anului 2020 cifra de afaceri realizată de Proleasing Motors a fost de 29.675.000 euro iar, faţă de perioada similară a anului trecut, în anul 2020 s-a realizat 96% din CA 2019. Profitul înainte de impozite şi taxe (EBITDA) realizat în primele 3 trimestre a fost de 2.400.000 euro, în creştere comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2019, când s-a înregistrat EBITDA de 2.175.000 euro. În primele 9 luni ale anului 2020 s-au livrat 1.063 de autovehicule", precizează reprezentanţii companiei, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Camera Deputaților pregătește o lovitură pentru Klaus Iohannis: se poate ajunge la arbitrajul CCR

Analizând evoluţia livrărilor în 2020, s-a constatat că în trimestrul unu şi în trimestrul doi livrările s-au menţinut la un nivel apropiat, în timp ce în trimestrul trei s-a înregistrat o creştere de 42% a livrărilor faţă de trimestrul doi.

Divizia cu cele mai multe livrări în primele 9 luni ale anului 2020 a fost divizia Ford. Divizia care a înregistrat cea mai mare creştere faţă de 2019 a fost divizia Hyundai, cu un avans de 48% faţă de 2019.

Activitatea de service a avut de suferit în primele nouă luni ale anului 2020, înregistrându-se o scădere de 12% faţă de rezultatele aceleiaşi perioade din 2019, urmând ca în trimestrul al treilea să existe o creştere a activităţii cu 4% faţă de trimestrul trei din 2019.

Vânzările primelor două luni din acest an au fost cu 20% în creştere raportat la perioada similară a anului 2019, creşterea venind cu precădere ca urmare a cererii mai mari din partea companiilor. În trimestrele următoare Proleasing a intensificat acţiunile dedicate pieţei de retail formate din persoane fizice. A dezvoltat campanii de marketing dedicate acestui segment de clienţi, generând creştere, cu precădere pentru brandurile Ford şi Hyundai.

Citește și: Donald Trump, ieșire furtunoasă după atacul din Viena: 'Aceste atacuri ale răului asupra oamenilor nevinovaţi trebuie să înceteze'

Pentru brandul BMW, Proleasing a continuat politica de vânzări din ultimii ani, aceea de a-şi consolida relaţiile de business cu piaţa locală şi societăţile antreprenoriale româneşti.

"Sunt convins că la Proleasing Motors cei 20 de ani de experienţă pe piaţa auto şi-au spus cuvântul. În toată această perioadă am considerat că trebuie să avem în permanenţă ochii, urechile şi mintea deschise, astfel încât să fim conectaţi la schimbările rapide din business-ul românesc. De aceea, cred în capacitatea echipei mele de a aduce rezultate, chiar şi într-o perioadă în care nimeni nu poate spune cum vor evolua lucrurile în ceea ce priveşte efectele în plan sanitar", a menţionat Mihai Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

Pentru acest an, compania estimează că va afişa o cifră de afaceri totală de 40 de milioane de euro.

Potrivit companiei, consumul în scădere şi temporizarea planurilor de investiţii sunt doar două dintre certitudinile acestei perioade. Varianta drastică a scenariului pentru 2021 ar însemna o scădere a cifrei de afaceri cu mai mult de 30%, ceea ce ar aduce măsuri drastice. O scădere de doar 15% ar avea urmări mai puţin dramatice, putând fi depăşită cu ajustări minime.

În 2021 toate brandurile din portofoliul Proleasing vor avea produse noi, majoritatea electrificate. Se va creşte capacitatea de lucru a atelierului de lucrări de tinichigerie vopsitorie.

Înfiinţată în 2001, Proleasing Motors este compania cu capital exclusiv românesc. În prezent, Proleasing Motors derulează activităţi de vânzare şi reparaţie în trei centre autorizate Ford - în Ploiesti, Buzău şi Târgovişte, un centru BMW - în Ploieşti şi un centru Hyundai - în Ploieşti.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.