Puma va pune capăt sponsorizării Federației de Fotbal din Israel. Brandul a declarat că a luat această decizie anul trecut ca parte a strategiei de eficientizare a parteneriatelor sale și că nu are nicio legătură cu războiul din Gaza.
Puma va înceta să mai sponsorizeze federația de fotbal din Israel după 2024, deoarece compania germană se concentrează pe parteneriate mai puține și de profil mai înalt, potrivit mediafax.
Decizia nu are nicio legătură cu războiul din Gaza, care a început în octombrie, și a fost luată la sfârșitul anului trecut, ca parte a noii strategii de "mai puțin, mai mare, mai bun" a Puma, a precizat compania într-o declarație citată de Bloomberg.
Brandul s-a confruntat cu apeluri la boicot pe unele piețe din cauza sprijinului său pentru echipa Israelului.
Ca parte a noii abordări, Puma renunță, de asemenea, la contractul cu echipa de fotbal a Serbiei care expiră anul viitor și va introduce două sponsorizări nou semnate în cursul acestui an și la începutul anului 2024, a precizat compania.
Directorul general Arne Freundt a preluat conducerea Puma în noiembrie 2022, după ce predecesorul său, Bjorn Gulden, a devenit director general al rivalului din orașele vecine, Adidas.
Freundt, care s-a alăturat Puma în 2011, a contribuit la dezvoltarea strategiei companiei sub conducerea lui Gulden. De la preluarea funcției de conducere, a trecut la repoziționarea Puma ca marcă de vârf, concentrându-se pe piața americană. Aceasta include introducerea de îmbrăcăminte sportivă de fotbal, baschet și alergare cu prețuri mai mari și eliminarea treptată a produselor mai ieftine.