Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Retailerul german Lidl a ajuns la o reţea de peste 300 de magazine în România şi aproximativ 10.000 de angajaţi la nivel naţional

mediafax
LIDL

Retailerul german Lidl a anunţat luni că a ajuns în prezent la o reţea de peste 300 de magazine în România şi aproximativ 10.000 de angajaţi la nivel naţional. Compania lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din România, iar în ultimii cinci ani a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români, către pieţele din Europa.

În luna octombrie, Lidl România aniversează 10 ani de la intrarea pe piaţa locală.

"Retailerul a ajuns în prezent la o reţea locală de peste 300 de magazine şi o echipă de aproximativ 10.000 de angajaţi la nivel naţional. În toţi cei 10 ani de activitate, Lidl România s-a remarcat prin investiţii atât în economie, cât şi în societate: de la susţinerea producătorilor români, până la investiţii de peste 106,5 milioane de lei în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă", a anunţat compania.

Portofoliul Lidl cuprinde şi 5 depozite situate în localităţile Chiajna, Iernut, Lugoj, Nedelea, Roman, cel de-al şaselea fiind în construcţie, în localitatea Fundeni, lângă Bucureşti, mai arată compania.

Lidl România are un sortiment ce cuprinde în proporţie de peste 80% produse marcă proprie.

Compania lucrează cu peste 400 de furnizori de produse din România şi are o ofertă de peste 3.000 de articole româneşti. Retailerul precizează că produce în România majoritatea produselor proaspete: carne, mezeluri, lactate, dar şi produse de panificaţie sau produse de tip convenience. Printre brandurile Lidl realizate împreună cu furnizori români se numără Pilos, Pikok sau Chef Select. În toamna anului 2015, compania a lansat gama "Cămara noastră", marca proprie ce cuprinde 220 de produse.

"Lidl facilitează exportul de marfă provenită de la furnizorii din România către magazinele Lidl din alte ţări, făcând cunoscute produsele româneşti şi către clienţii din alte ţări. În ultimii cinci ani, Lidl România a facilitat exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produsele furnizorilor români, către pieţele din Europa", anunţă compania, potrivit Agerpres.ro.

De asemenea, şase magazine Lidl din România sunt echipate cu un total de aproximativ 2.000 de panouri fotovoltaice, iar compania are o reţea de peste 140 de puncte de reîncărcare pentru maşini electrice, în parcările magazinelor sale din ţară.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.