Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Retailerul online Alibaba a realizat vânzări record de 30,7 miliarde de dolari de Ziua Celibatarilor, dar creşterea a încetinit

Hacked
Alibaba

Retailerul online Alibaba a realizat vânzări record de 213,5 miliarde de yuani (30,7 miliarde dolari) de Ziua Celibatarilor, dar creşterea anuală a încetinit de la 39% în 2017 la 27%, cel mai scăzut ritm consemnat vreodată, transmite Reuters.

Cumpărătorii din China şi restul lumii au achiziţionat produse precum iPhone-uri, mobilă şi lapte praf, încă înainte de răsăritul soarelui, iar vânzările Alibaba au atins 10 miliarde de dolari în prima oră a evenimentului.

Ziua Celibatarilor este cel mai important eveniment de vânzări online din lume, cu vânzări mai mari decât cele înregistrate în SUA de Black Friday şi Cyber Monday la un loc.

Evenimentul a pornit ca o sărbătoare studenţească, o contrapondere la Valentines Day, dar ulterior a devenit un festival online desfăşurat pe parcursul unei luni întregi, care culminează cu vânzări pe parcursul a 24 de ore, pe 11 noiembrie.

În acest an, compania a depăşit recordul de vânzări al anului trecut, de 168 de miliarde de yuani, în numai 16 ore. În pofida acestui record, creşterea vânzărilor a încetinit de la 39% la 27%, la nivelul inferior al estimărilor analiştilor şi cel mai redus ritm din istoria de 10 ani a evenimentului.

Această încetinire are loc pe fondul scăderii perspectivelor de vânzări şi a tensiunilor comerciale dintre China şi Statele Unite, care îşi pun amprenta asupra economiei chineze.

La începutul lunii noiembrie, Alibaba şi-a revizuit în scădere estimările referitoare la vânzările anuale cu 4%-5%, anunţul fiind o nouă lovitură pentru acţiunile companiei, care au scăzut în acest an cu 16%, după ce preţul acestora aproape s-a dublat în 2017.

Pentru a compensa încetinirea vânzărilor, compania a anunţat că va încasa comisioane mai mici pe platformele sale, pe termen scurt, pentru a păstra brandurile şi a atrage cumpărători noi.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.