Rivalul celor de la Pepco intră tare pe piața din România: Au amenajat deja primele magazine

Autor: Andrei Ștefan

Publicat: 26-08-2025 07:51

Actualizat: 26-08-2025 10:51

Article thumbnail

Sursă foto: facebook

Retailerul olandez Action, rivalul celor de la Pepco, specializat în produse non-food, se pregătește să își facă debutul în România, având deja în lucru primele unități comerciale.

Unul dintre acestea este în Pitești, în clădirea dezvoltatorului imobiliar Supernova, unde va funcționa alături de retailerul de mobilă Momax. Magazinul este aproape finalizat, cu rafturile instalate și brandul montat la intrare, conform ZF.ro.

Alte deschideri sunt planificate în Arad, Oradea, Hunedoara, Râmnicu Vâlcea, Cluj și București, potrivit datelor Ziarului Financiar.

Extinderea internațională continuă

Planurile de intrare pe piața românească au fost anunțate încă din 2024. Action deține deja peste 3.000 de magazine în 13 țări, iar România va deveni cea de-a 14-a piață pentru companie.

Retailerul se va confrunta direct cu jucători precum Pepco și Tedi, activând pe segmentul de discount, în special în categoria articolelor pentru casă cu prețuri accesibile.

Strategia de preț și ofertă

„Avem în jur de 6.000 de produse (...). Două treimi din gama noastră se schimbă constant, iar în fiecare săptămână vei găsi 150 de articole noi în magazinele noastre. Iar două treimi dintre produsele noastre costă mai puţin de 10 lei. Mai mult, întotdeauna (vei găsi – n.red.) 1.500 de produse la sub 5 lei“, se arată pe site-ul companiei.

content-image

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri