Roblox sparge barierele dintre real și virtual: utilizatorii pot cumpăra produse fizice din jocuri

Autor: Alexandra Pricop

Publicat: 15-05-2025 17:26

Actualizat: 15-05-2025 20:26

Article thumbnail

Sursă foto: theverge.com

Roblox face un pas major în direcția convergenței dintre lumea digitală și cea fizică, anunțând joi, într-un comunicat, lansarea unor noi funcționalități care permit creatorilor să vândă produse fizice direct din jocuri.

Platforma, cunoscută pentru experiențele sale sociale și creative, introduce un set de instrumente care le oferă dezvoltatorilor posibilitatea de a integra magazine în jocurile lor, unde utilizatorii pot cumpăra haine, produse cosmetice sau bilete la evenimente – iar în schimb pot primi și articole digitale pentru avataruri.

Noua funcționalitate vine în parteneriat cu Shopify, primul integrator oficial al acestei inițiative.

Creatori și branduri care sunt deja comercianți Shopify pot începe imediat să vândă în Roblox, iar procesul este deschis și altor dezvoltatori interesați să monetizeze experiențele lor prin produse fizice.

De asemenea, Roblox permite ca produsele vândute în magazine fizice sau online să includă coduri pentru articole digitale exclusive, care pot fi utilizate pe platformă.

Potrivit companiei, peste 97,8 milioane de utilizatori accesează zilnic platforma pentru a crea, descoperi și socializa.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri