Mai puţin de 25% dintre companiile din România (22,8%), Polonia (23,2%) şi Portugalia (23,6%) au folosit publicitatea online anul trecut, a anunţat joi Oficiul European pentru Statistică (Eurostat), prezentând datele disponibile din 20 de state membre UE.
La nivelul UE, 32,6% dintre firme au utilizat publicitate plătită online în 2024, cel mai ridicat nivel fiind în Malta (60,4%), Finlanda (49,8%) şi Cipru (49,4%), potrivit Agerpres.
Cea mai populară metodă de publicitate online pentru companii (76,8%) este folosirea informaţiilor din vizualizările de conţinut ale utilizatorilor de pagini web. O altă metodă, folosită de 44,3% dintre companii, utilizează informaţiile geografice de la adresele IP sau detaliile privind reţeaua, pentru a adapta conţinutul în funcţie de locaţia utilizatorului.
Publicitatea comportamentală este folosită de 41,6% dintre companiile care plătesc publicitate online. Alte metode de publicitate orientată sunt folosite de 45,3% din firmele care plătesc publicitate online.
Comentează