Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Românii au cumpărat dezinfectanți din mediul online: creștere a vânzărilor de 550% pentru unul din jucătorii de pe piața dezinfectanților

Inquam Photos / Octav Ganea
coronavirus dezinfectant

Vision Clean, unul din jucătorii de pe piața dezinfectanților din România, a înregistrat în perioada martie - iunie o creștere a vânzărilor în online de 550%, de 6 ori mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019. În ceea ce privește categoria dezinfectanților profesionali în perioada martie - iunie 2020 creșterea vânzărilor a fost de 4 ori mai mare față de cea a anului 2019, adică această creștere a fost cu 300%. Gama dezinfectanților profesionali pentru mâini și suprafețe a generat un interes maxim pentru populație, acest fapt realizându-se pe fondul pandemiei încă de la începutul acesteia. Totodată, comportamentul consumatorilor s-a schimbat, într-o primă fază aceștia au cumpărat din impuls, după care au devenit mult mai responsabili interesându-se de ingrediente sau prețul produselor.

Citește și: Trei spitale din Craiova vor fi dotate cu aparatură de ultimă generație destinată luptei împotriva coronavirus, într-o investiție de 23 de milioane de euro

’’Luna martie a acestui an a fost una pe care nu o vom uita prea curand, iar gama dezinfectanților sigur va rămâne bine întipărită în istoria activității companiei. Au fost solicitări de la toate industriile și domeniile de activitate, iar cererile de dezinfectanți au fost uriașe. Au fost sute de cereri zilnic, iar prețurile, în piață, în această perioadă au crescut foarte mult. Au fost momente când nu s-au mai găsit dezinfectanți din varii motive (lipsa materiei prime - alcool, granițe închise, marfă blocată în vamă, lipsa ambalajelor, fabrici care nu mai produceau la capacitatea lor maximă sau cererea foarte mare din partea sistemului sanitar). Este de apreciat că producătorul nostru Diversey a menținut prețurile echilibrate’’, declară directorul companiei, Marilena Ghelase.

Față de ceilalți competitori ai Vision Clean, compania se diferențiază prin majoritatea dezinfectanților de pe piață pe care îi are în propria gamă, majoritatea acestora fiind virucizi.

“Dacă ne îndreptăm atenția către dezinfectantul profesional de mâini Soft Care Des, putem să spunem că acesta este principalul diferențiator față de restul celor prezenți pe piață. Este un produs virucid, bio care are în compoziție agenți emolienți, prețul fiind unul competitiv. Referitor la dezinfectanții profesionali de suprafețe, gama este una completă pentru toate suprafețele și domeniile, produsul pe care îl recomandăm noi fiind OXIVIR PLUS, un produs virucid care omoară coronavirusul într-un minut”, adaugă directorul companiei, Marilena Ghelase.

În ceea ce privește categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine, se regăsesc dezinfectanții cu o pondere de 70%, în timp ce alte produse reprezintă 30%.

80% din cei care au cumpărat produsele au fost clienți noi.

Nu în ultimul rând, clienții au achitat contravaloarea produselor cumpărate preponderent cu cardul bancar.

’’Ne dorim să fim într-o permanentă creștere a vânzărilor în e-commerce și să devenim mai cunoscuți în piață de pe urma serviciilor oferite. De asemenea, ne propunem să reinventăm siteul din punct de vedere grafic, să angajăm noi oameni și să ne îmbunătățim procesul de vânzare. Avem în plan câteva proiecte pe care nu le excludem, cum ar fi crearea unui brand propriu de produse și anumite echipamente, îmbunătățirea portofoliului de produse cu noi branduri sau accesarea unor fonduri europene pentru achiziții de echipamente mașini de curățenie’’, spune directorul companiei, Marilena Ghelase.

Profil de companie

Povestea magazinului online VISION CLEAN a început în vara anului 2017 și a pornit de la idea de a se face cunoscuți la nivel național. În martie 2018 au lansat magazinul pe platforma Magento.

„Este un proiect provocator datorită majorității produselor noastre care necesită consultanță, ele adresându-se în mod exclusiv persoanelor juridice, business-urilor care sunt chiar în stadiul de proiect, dar și afacerilor care vor să se dezvolte. Vision Clean este un furnizor de produse, sisteme și servicii de curățare, igienizare și întreținere care integrează în mod eficient produse chimice, echipamente și programe de sustenabilitate. Cu o expertiză dobândită în ani de activitate, protejăm afacerile clienților noștri, contribuind la îmbunătățirea productivității, reducerea riscurilor, scăderea cheltuielilor operaționale totale și protejarea mărcii. Tot ce facem se bazează pe convingerea implicită că igiena și curățenia sunt esențiale în viață și că ceea ce întreprindem constituie un serviciu vital”, se arată în prezentarea companiei.

content-image

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.