Cererile pentru parfumul „Sauvage” de la Dior, promovat de Johnny Depp, au crescut în săptămânile care au urmat procesului împotriva fostei soţii Amber Heard, potrivit El Pais.
În doar o lună, căutările pe Google pentru parfum au crescut cu 48%, de la 823.000 de căutări la 1,2 milioane. În plus, parfumul Sauvage se află pe primul loc al vânzărilor pe site-urile de cosmetice din lume și pe locul 4 pe Amazon.
Imaginea parfumului „Sauvage” al casei Dior este, de la lansare în 2015, actorul Johnny Depp.
Pe parcursul întregului proces pentru defăimare al actorului împotriva fostei sale soţii, casa franceză şi-a menţinut relaţia contractuală cu actorul, în timp ce alte companii şi-au reziliat contractele sau l-au dat afară din proiecte: Disney a decis să nu conteze pe el pentru a juca din nou Jack Sparrow într-un noul film „Piraţii din Caraibe” şi Warner Bros l-a concediat din „Fantastic Beasts: Dumbledore's Secrets”, înlocuindu-l cu danezul Mads Mikkelsen. Acum, unii dintre fanii lui Depp cumpără parfumul Dior în semn de susţinere.
Reclama pentru parfum de pe canalul oficial de YouTube al casei a acumulat peste 92 de milioane de vizualizări.
În reclamă, Johnny Depp apare în deşert, în compania lupilor, cântând la chitară electrică înainte de a spune: „În deşert, neînfricat şi uman”.
Comentariile la videoclip sunt, în cea mai mare parte, de susţinere pentru Johnny Depp, unele sub hashtag-ul #JusticiaParaJohnnyDepp şi aplauze pentru brand pentru păstrarea lui ca imagine: „Am fost în mai multe magazine prin oraş pentru a găsi parfumul şi toate rămăseseră fără Dior Sauvage. Hai echipa Johnny! Dreptatea trebuie să prevaleze”.