DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Se strânge lațul pentru Oprea. O anchetă dezvoltată de 'Doi ș'un sfert' stă să EXPLODEZE

www.national.ro
Gabriel Oprea

Noi probleme pentru generalul Oprea. O nouă anchetă dezvoltată de serviciul secret al poliției, „Doi s’ un sfert”, poate exploda în orice clipă. Potrivit Național, la serviciul secret al Internelor s-ar fi strâns deja de-a lungul vremii nenumărate informații „bombă” despre faptul că Oprea ajunsese să aibă pus în permanență la dispoziție un taxi-elicopter VIP!

Totul cu ajutorul omului sau de incredere plasat in fruntea Inspectoratului General de Aviatie al MAI, generalul de flotila aeriana Reliu Ion Cristinel si a altor ofiteri superiori atrasi de „sporurile” incredibile pe care si le trageau pentru ca-i satisfaceau fostului vicepremier hatarul de a avea nu numai o coloana auto la scara, dar si un elicopter al Ministerului de Interne”, relatează jurnalistul Cătălin Tache.

Greșeală mare a Alinei Gorghiu: o profesoară universitară o taxează dur

Elicopterul Mi-17/indicativ 110, dar și cel Mi-8/indicativ 736 au fost „deturnate” de la executare a unor misiuni specifice de zbor pentru a fi pregătite în orice moment în care Gabi Oprea dădea ordin de deplasare. Astfel, în paralel cu ancheta internă din cadrul structurilor informative ale MAI, și Parchetul Militar a făcut audieri și a demarat, în secret, o cercetare privind „folosirea ilegală a resursei de zbor”.

Culmea este ca servilismul unora dintre ofiteri ajunsese la asemnea nivel, incat, zi de zi, in fiecare dimineata, aveau loc operatiuni de incercare a elicopterului VIP destinat exclusiv folosintei fostului vicepremier, implicand inclusiv zboruri si ridicari de la sol. Deci, cam 20-30 de minute in fiecare dimineata. Si uite cum, dupa cum apreciaza ofiterii DIPi care au intrat primii pe firul acestei anchete, in timp ce procurorii Parchetului Militar faceau la randul lor audieri in acest sens, s-au strans, intr-un an de zile, cam 120 de ore de zbor doar pentru incercarea „taxiului” aerian al lui Oprea. Si cum o ora de zbor costa aproximativ 3.000 de euro, uite cum celor responsabili de satisfacerea mofturilor lui Oprea, dar si acestuia insusi, li se poate imputa acum aceasta suma considerabila drept prejudiciu. Insa desi aceasta acuza nu va face parte dintr-un viitor rechizitoriu tehnic, si mai grav decat banii astfel aruncati pur si simplu in aer este faptul ca, in timp ce numarul orelor de incercare a explodat, s-a prabusit pur si simplu numarul misiunilor acestor aparate, care, dupa unele surse, ajunsesera la doar 20”, continuă jurnalistul.

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.