DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Secretul siluetei de vis - Cum slăbim fără să avem vergeturi

dieta greseli

Desi tentatia de a slabi mult si repede e uriasa, incearca sa gandesti pe termen lung: pe langa riscul de a pune la loc kilogramele pierdute rapid si acela de a-ti compromite sanatatea, curele de tip fulger te vor lasa cu zone brazdate de vergeturi. Cea mai importanta metoda de a reduce la maximum riscul aparitiei acestora este aceea de a alege metode de slabit lente, pentru ca pielea sa aiba timp sa se adapteze la schimbare. E adevarat, nu vei trece brusc la doua numere mai mici la haine, dar nici nu vei cauta disperat creme-minune sau operatii costisitoare cu laser care, oricat de performante ar fi, tot nu vor putea reduce de tot aspectul inestetic.

Alimentatie:

Consuma alimente bogate in proteine (lactate, oua), vitamina C (citrice, morcovi etc.), vitamina E si zinc – acestea stimuland producerea de colagen. De asemenea, vitamina A este importanta, pentru ca repara tesuturile afectate. Cand incep sa apara vergeturile, ajusteaza-ti dieta in asa fel incat sa furnizezi mai multi antioxidanti organismului. Consuma fructe si legume proaspete si, pentru aportul de vitamina A, peste, unt de calitate, organe de animal tanar.

Hidratare:

Ca sa impiedici aparitia vergeturilor, hidratarea cu apa este foarte importanta. In lipsa acesteia, pielea e rigida, uscata, lipsita de elasticitate – exact conditiile propice pentru a aparea leziunile. La fel de importanta este hidratarea externa, prin folosirea cremelor de corp ce contin uree, acid hialuronic, vitamine etc. Foloseste cremele de doua ori pe zi, dimineata si seara, dupa dus.

Sport:

Fie ca esti la dieta sau nu, pentru a preveni aparitia vergeturilor, fa zilnic exercitii usoare de stretching, care ajuta la o buna circulatie a sangelui, confera pielii elasticitate si o tonifica. In plus, musculatura se intareste cu ajutorul acestor exercitii. Pentru vergeturile de pe burta, sunt eficiente abdomenele, ridicarea picioarelor la 45 de grade in timp ce stai pe spate, precum si ridicarea si mentinerea sus a trunchiului in timp ce stai pe burta, cu mainile intinse in fata. Impotriva vergeturilor de pe fese si coapse, sunt utile, pe langa miscarile mentionate anterior, si fandarile. Daca reusesti sa aloci zilnic 25 de minute pentru asa ceva, ai redus considerabil riscurile, scrie Slab sau gras.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Smart Start USA

CITESTE SI

EXQUIS.RO

REVISTABLOGURILOR.RO

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.