Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Senatoarea democrată Elizabeth Warren are cea mai mare echipă pentru campania prezidențială din SUA

vot

Senatoarea americană Elizabeth Warren a angajat cea mai mare echipă de campanie în perspectiva alegerilor prezidenţiale din 2020 şi sumele alocate statelor de plată le depăşesc cu mult pe cele ale rivalilor ei democraţi, relevă documentele financiare depuse de candidaţi pe lângă Comisia electorală federală, relatează Reuters potrivit Agerpres.

Warren a cheltuit peste 1 milion de dolari pe salarii în primul trimestru din 2019, mai mult decât dublu faţă de rivalii săi, între care se numără senatorii Bernie Sanders şi Kamala Harris, cei doi candidaţi care au reuşit să strângă cele mai importante fonduri de campanie în primele trei luni ale anului.

Acest total nu include şi alte cheltuieli legate de salarii. Senatoarea a mai dat astfel 566.000 de dolari pe taxe şi 114.000 pentru asigurări de sănătate.

Conform documentelor citate de Reuters, la sfârşitul primului trimestru al anului, Warren avea deja 161 de angajaţi pentru campania sa electorală, iar de exemplu Sanders doar 86 şi cheltuieli cu salariile de 417.209 dolari. Senatoarea Kamala Harris avea 44 de oameni şi cheltuieli de 477.108 dolari pentru salariile acestora.

Mai mult, Elizabeth Warren - care se bazează aproape exclusiv pe donaţii online - l-a depăşit deja şi pe preşedintele republican Donald Trump la aceste cifre: Trump a cheltuit circa 408.000 de dolari cu personalul de campanie în primul trimestru.

Senatoarea democrată a strâns fonduri de 6 milioane de dolari în primul trimestru, pe care l-a încheiat cu lichidităţi de 11 milioane de dolari, întrucât mai avea şi alte 10,4 milioane din campania pentru Senat. În acelaşi timp, a cheltuit mai puţin cu publicitatea decât principalii ei rivali la acest capitol: "doar" 905.000 de dolari, faţă de 1,6 milioane Sanders şi 1 milion Harris.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.