Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Serviciu de consultanţă medicală la distanţă LANSAT pe fondul pandemiei de MedLife şi Signal Iduna

www.winmarkt.ro
Medlife

MedLife şi Signal Iduna au lansat un serviciu de consultanţă medicală la distanţă, iar astfel asiguraţii din portofoliul Signal Iduna vor primi gratuit consultanţă telefonică şi online, în contextul pandemiei generate de noul coronavirus.

Potrivit unui comunicat al Signal Iduna, remis joi AGERPRES, acest nou beneficiu va putea fi ataşat asigurării de sănătate.

Astfel, serviciul de consultanţă medicală la distanţă pune la dispoziţia asiguraţilor numeroase specialităţi - medicină generală, medicină internă, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie, pediatrie etc. şi este oferit printr-un parteneriat realizat împreună cu MedLife, cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România.

"În perioade extrem de dificile credem că este important să ne adaptăm astfel încât să putem veni în întâmpinarea pacienţilor cu cele mai bune soluţii. În acest sens, ne bucurăm să anunţăm acest parteneriat cu Signal Iduna prin care asiguraţii vor avea la dispoziţie serviciul de consultanţă telefonică şi online. Practic, doar cu un simplu telefon sau o conexiune la internet şi o cameră video funcţională, românii au acces la peste 100 de medici pentru o gamă largă de specialităţi medicale, direct de acasă", a spus Mihai Marcu, preşedinte şi CEO MedLife.

Asiguraţii se vor programa în call center, iar sedinţa de consult va avea o durată medie de 20 minute şi va consta într-o discuţie cu medicul specialist, pentru evaluarea stării de sănătate a asiguratului şi recomandări pentru investigaţii suplimentare, dacă este necesar.

Reprezentanţii companiei recomandă în această perioadă efectuarea solicitărilor direct în aplicaţia Signal Care Assistant sau în call center, apelând 0219910.

"Suntem pregatiţi la nivel strategic şi operaţional să fim alături de clienţii noştri, preocuparea noastră principală fiind în continuare siguranţa şi sănătatea angajaţilor, clienţilor şi partenerilor noştri. De aceea, am implementat o serie de măsuri operaţionale care să permită continuitatea activităţii şi care să ne ajute să traversăm mai uşor această perioadă dificilă. Am simplificat procesul de rambursare pentru asiguraţi, solicitând mai puţine documente", a adăugat Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna România.

Grupul financiar Signal Iduna din Germania s-a format în 1999 prin fuziunea între Signal Versicherungen, Dortmund şi Iduna Nova Group, Hamburg. În prezent, Signal Iduna este prezentă în Germania, Polonia, Ungaria, Elveţia şi România.

Operaţiunile grupului Signal Iduna în România au început în iunie 2008, având ca principală direcţie asigurările private de sănătate, oferind totodată produse şi pe liniile de asigurări de viaţă si asigurări de accident.

MedLife, furnizor de servicii private de sănătate din România, are o reţea extinsă de clinici, laboratoare medicale, spitale generale şi specializate.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.