Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Silviu Prigoană revine în forță: Ce mega-lovitură a dat

ALL

Retailerul de materiale de construcţii şi amenajări interioare Dedeman cumpără aproape trei hectare de teren situat în sectorul 3 din Bucureşti de la compania Rosal Grup, controlată de unul dintre fiii lui Silviu Prigoană, valoarea tranzacţiei fiind de 5,9 milioane de euro, cu TVA.

Cele cinci loturi de teren intravilan, în suprafaţă totală de 29.700 metri pătraţi, sunt situate pe Strada Dudeşti - Pantelimon, în sectorul 3 al Capitalei, unde funcţionează sediul central al companiei de salubritate Rosal.

Preţul convenit între părţi este de 160 euro/metru pătrat plus TVA.

Honorius Prigoană, fiul omului de afaceri Silviu Prigoană, deţine 67% din capitalul Rosal Grup, diferenţa fiind în posesia altor doi acţionari.

Nici reprezentanţii Dedeman şi nici Silviu Prigoană sau fiul său nu au putut fi contactaţi până la ora transmiterii ştirii.

Dedeman, cea mai mare companie din domeniul retailului cu materiale de construcţii şi amenajărilor interioare din România, este deţinută de oamenii de afaceri Dragoş şi Adrian Pavăl şi a încheiat anul trecut cu afaceri de 2,67 miliarde lei (606 milioane euro) şi un profit net de 288,3 milioane lei (65,2 milioane euro).

Reţeaua Dedeman din România numără 40 de magazine, în acest an fiind deschise patru unităţi, la Sibiu, Deva, Bucureşti (Colentina) şi Târgu-Jiu. În afară de magazinul din Colentina (sector 2), inaugurat la începutul lunii septembrie, retailerul mai deţine în Bucureşti alte două unităţi, în apropiere de Şoseaua Giurgiului (sector 4) şi pe Valea Cascadelor (sector 6), scrie mediafax.ro

"Strategia noastră de a construi cel puţin câte un magazin în fiecare sector din Bucureşti se concretizează astăzi cu un nou pas. Până în 2015 dorim să acoperim complet cel mai important oraş al ţării, să reducem distanţele, să fim mai accesibili, mai apropiaţi de clienţii noştri", declara în septembrie Dragoş Pavăl, preşedintele Dedeman.

Compania a anunţat anterior că vrea să ajungă la o reţea de 50 de magazine în România până la finele anului viitor.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.