Autoritatea Monetară din Singapore (MAS) a emis un nou set de linii directoare pentru furnizorii de jetoane de plată digitale (DPT), interzicându-le să își comercializeze serviciile în zone publice, conform cointelegraph.com.
Liniile directoare, care au fost emise luni, au avertizat, de asemenea, publicul larg cu privire la riscurile ridicate asociate cu piața cripto, pe lângă interzicerea companiilor DPT să își facă publicitate serviciilor în locuri publice, cum ar fi transportul public, locurile de transport public, site-urile web publice, rețelele sociale. platforme media și mass-media de difuzare și tipărite.
Noul set de linii directoare va fi aplicabil pentru toți furnizorii de servicii cripto înregistrați, precum și pentru cei care se află în perioada de tranziție:
„MAS subliniază că furnizorii de servicii DPT ar trebui să se comporte înțelegând că tranzacționarea cu DPT nu este potrivită pentru publicul larg. Aceste orientări stabilesc așteptările MAS ca furnizorii de servicii DPT să nu-și promoveze serviciile DPT către publicul larg din Singapore.”
Noul set de linii directoare interzice, de asemenea, furnizorilor de servicii cripto să deschidă bancomate (ATM) în zone publice. Cu toate acestea, companiile DPT își pot promova sau promova serviciile pe site-urile web sau aplicațiile mobile native. Decizia MAS vine pe fondul popularității tot mai mari a criptomonedelor, împreună cu o creștere a numărului de reclame criptografice fizice din țară.
Reclamele criptografice au devenit o problemă în creștere pentru autoritățile de reglementare din întreaga lume, mai ales având în vedere că există reglementări foarte limitate în jurul pieței cripto. Autoritățile de reglementare cred că agenții de publicitate cripto încearcă adesea să ascundă sau să rețină riscurile inerente asociate tranzacționării cripto în timp ce fac publicitate pentru profituri mari. În afară de Singapore, agenții de pază a reclamelor din Regatul Unit , precum și înalta instanță din India, au reprimat recent reclamele cripto.