Gigantul muzical american Sony Music Entertainment a semnalat intenția de a utiliza token- uri nefungibile (NFT) după ce a depus o cerere de marcă comercială care acoperă muzică și artiști sub sigla Columbia Records, conform cointelegraph.com.
Potrivit unei cereri de marcă înregistrată din 30 august către Oficiul de Brevete și Mărci al Statelor Unite (USPTO) distribuită de avocatul în mărci comerciale Mike Kondoudis pe 6 septembrie, aplicația acoperă „înregistrări audio și video cu spectacole muzicale live autentificate de NFT”.
Aplicația acoperă, de asemenea, servicii de marketing, promovare, distribuție, marketing, publicitate și divertisment online, inclusiv podcasturi și înregistrări audiovizuale.
Noua aplicație de marcă comercială vine în urma mai multor alte proiecte NFT susținute de Sony Music.
În august, MakersPlace, o piață NFT dedicată artei digitale, a asigurat 30 de milioane de dolari în finanțare seria A de la mai multe companii notabile, inclusiv Pantera Capital, Bessemer Venture Partners, Coinbase Ventures și Sony Music Entertainment.
În luna martie, compania de muzică s-a asociat cu piața NFT Snowcrash, cu sediul în Solana, și cu colegele Universal Music Group, pentru a lansa colecțiile Bob Dylan și Miles Davis NFT la un moment dat în 2022, cu planuri pentru mai multe în viitor.
NFT-urile și Metaverse devin încet-încet mai proeminente în industria muzicii și divertismentului.
Premiile MTV pentru muzică video de pe 29 august au avut numeroase spectacole online și virtuale, inclusiv Eminem și Snoop Dogg cântând noul lor single într-un Metaverse creat de Yuga Labs, aceeași companie din spatele Bored Ape Yacht Club.