Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Soţia regretatului compozitor Cornel Fugaru, în conflict de interese

pressalert.ro
ani

Agenția Naționalã de Integritate a constatat încãlcarea regimului juridic al conflictului de interese în materie administrativã de cãtre FUGARU MIRELA IOANA, membru în Consiliul de Administrație al Societãții Române de Radiodifuziune.

În perioada 29 iunie 2010 – 29 iunie 2014, persoana evaluatã a participat și a votat în calitate de membru titular al Consiliului de Administrație al Societãții Române de Radiodifuziune în cadrul ședințelor desfãșurate la nivelul Consiliului de Administrație al S.R.R. cu ocazia adoptãrii unor decizii referitoare la planul managerial al evenimentelor culturale aflate pe agenda de lucru a S.R.R.

Ulterior, FUGARU MIRELA IOANA a încheiat cu Societatea Românã de Radiodifuziune mai multe contracte de prestãri serviciipentru organizarea și monitorizarea evenimentelor culturale în cadrul grupurilor de lucru, în valoare totalã de 63.842 Lei.

Persoana evaluatã a încãlcat, astfel, legislația privind conflictul de interese în materie administrativã în raport cu dispozițiile art. 70, art. 71 și art. 72 din Legea nr. 161/2003 potrivit cãrora: art. 70 „Prin conflict de interese se înțelege situația în care persoana ce exercitã o demnitate publicã sau o funcție publicã are un interes personal de naturã patrimonialã, care ar putea influența îndeplinirea cu obiectivitate a atribuțiilor care îi revin potrivit Constituției și altor acte normative”; art. 71 „Principiile care stau la baza prevenirii conflictului de interese în exercitarea demnitãþilor publice ºi funcþiilor publice sunt: imparþialitate, integritate, transparenþa deciziei ºi supremaþia interesului public”; art. 72 „Persoana care exercitã funcția de membru al Guvernului, secretar de stat, subsecretar de stat sau funcții asimilate acestora, prefect ori subprefect este obligatã sã nu emitã un act administrativ sau sã nu încheie un act juridic ori sã nu ia sau sã nu participe la luarea unei decizii în exercitarea funcției publice de autoritate, care produce un folos material pentru sine, pentru soțul sãu ori rudele sale de gradul I”.

Persoana evaluatã a fost informatã despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum și drepturile de care beneficiazã – de a fi asistat sau reprezentat de un avocat și de a prezenta date sau informații pe care le considerã necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scrisFUGARU MIRELA IOANA a depus la dosarul de evaluare un punct de vedere, în exercitarea dreptului la apãrare.

„Fapta persoanei cu privire la care s-a constatat […] încãlcarea obligațiilor legale privind conflictul de interese […] constituie abatere disciplinarã si se sancționeazã potrivit reglementãrii aplicabile demniãții, funcției sau activitãții respective […]”.

„Persoana […] fațã de care s-a constatat existența conflictului de interese […] este decãzutã din dreptul de a mai exercita o funcție sau o demnitate publicã […] pe o perioadã de 3 ani de la data eliberãrii, destituirii din funcția ori demnitatea publicã respectivã sau a încetãrii de drept a mandatului. Dacã persoana a ocupat o funcție eligibilã, nu mai poate ocupa aceeași funcție pe o perioadã de 3 ani de la încetarea mandatului”.

Agenția Naționalã de Integritate își exercitã atribuțiile cu respectarea principiilor legalitãții, confidențialitãții, imparțialitãții, independenței operaționale, celeritãții, bunei administrãri, precum si al dreptului la apãrare.

 

 

Agenția Naționalã de Integritate a constatat încãlcarea regimului juridic al conflictului de interese în materie administrativã de cãtre FUGARU MIRELA IOANA, membru în Consiliul de Administrație al  Societãții Române de Radiodifuziune.

În perioada 29 iunie 2010 – 29 iunie 2014, persoana evaluatã a participat și a votat în calitate de membru titular al Consiliului de Administrație al Societãții Române de Radiodifuziune în cadrul ședințelor desfãșurate la nivelul Consiliului de Administrație al S.R.R. cu ocazia adoptãrii unor decizii referitoare la planul managerial al evenimentelor culturale aflate pe agenda de lucru a S.R.R.

Ulterior, FUGARU MIRELA IOANA a încheiat cu Societatea Românã de Radiodifuziune mai multe contracte de prestãri serviciipentru organizarea și monitorizarea evenimentelor culturale în cadrul grupurilor de lucru, în valoare totalã de 63.842 Lei.

Persoana evaluatã a încãlcat, astfel, legislația privind conflictul de interese în materie administrativã în raport cu dispozițiile art. 70, art. 71 și art. 72 din Legea nr. 161/2003 potrivit cãrora: art. 70 „Prin conflict de interese se înțelege situația în care persoana ce exercitã o demnitate publicã sau o funcție publicã are un interes personal de naturã patrimonialã, care ar putea influența îndeplinirea cu obiectivitate a atribuțiilor care îi revin potrivit Constituției și altor acte normative”; art. 71 „Principiile care stau la baza prevenirii conflictului de interese în exercitarea demnitãþilor publice ºi funcþiilor publice sunt: imparþialitate, integritate, transparenþa deciziei ºi supremaþia interesului public”; art. 72 „Persoana care exercitã funcția de membru al Guvernului, secretar de stat, subsecretar de stat sau funcții asimilate acestora, prefect ori subprefect este obligatã sã nu emitã un act administrativ sau sã nu încheie un act juridic ori sã nu ia sau sã nu participe la luarea unei decizii în exercitarea funcției publice de autoritate, care produce un folos material pentru sine, pentru soțul sãu ori rudele sale de gradul I”.

Persoana evaluatã a fost informatã despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum și drepturile de care beneficiazã – de a fi asistat sau reprezentat de un avocat și de a prezenta date sau informații pe care le considerã necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scrisFUGARU MIRELA IOANA a depus la dosarul de evaluare un punct de vedere, în exercitarea dreptului la apãrare.

„Fapta persoanei cu privire la care s-a constatat […] încãlcarea obligațiilor legale privind conflictul de interese […] constituie abatere disciplinarã si se sancționeazã potrivit reglementãrii aplicabile demniãții, funcției sau activitãții respective […]”.

„Persoana […] fațã de care s-a constatat existența conflictului de interese […] este decãzutã din dreptul de a mai exercita o funcție sau o demnitate publicã […] pe o perioadã de 3 ani de la data eliberãrii, destituirii din funcția ori demnitatea publicã respectivã sau a încetãrii de drept a mandatului. Dacã persoana a ocupat o funcție eligibilã, nu mai poate ocupa aceeași funcție pe o perioadã de 3 ani de la încetarea mandatului”.

Agenția Naționalã de Integritate își exercitã atribuțiile cu respectarea principiilor legalitãții, confidențialitãții, imparțialitãții, independenței operaționale, celeritãții, bunei administrãri, precum si al dreptului la apãrare

Agenția Naționalã de Integritate a constatat încãlcarea regimului juridic al conflictului de interese în materie administrativã de cãtre FUGARU MIRELA IOANA, membru în Consiliul de Administrație al Societãții Române de Radiodifuziune.

 

În perioada 29 iunie 2010 – 29 iunie 2014, persoana evaluatã a participat și a votat în calitate de membru titular al Consiliului de Administrație al Societãții Române de Radiodifuziune în cadrul ședințelor desfãșurate la nivelul Consiliului de Administrație al S.R.R. cu ocazia adoptãrii unor decizii referitoare la planul managerial al evenimentelor culturale aflate pe agenda de lucru a S.R.R.

 

Ulterior, FUGARU MIRELA IOANA a încheiat cu Societatea Românã de Radiodifuziune mai multe contracte de prestãri servicii pentru organizarea și monitorizarea evenimentelor culturale în cadrul grupurilor de lucru, în valoare totalã de 63.842 Lei.

 

Persoana evaluatã a încãlcat, astfel, legislația privind conflictul de interese în materie administrativã în raport cu dispozițiile art. 70, art. 71 și art. 72 din Legea nr. 161/2003 potrivit cãrora: art. 70 „Prin conflict de interese se înțelege situația în care persoana ce exercitã o demnitate publicã sau o funcție publicã are un interes personal de naturã patrimonialã, care ar putea influența îndeplinirea cu obiectivitate a atribuțiilor care îi revin potrivit Constituției și altor acte normative”; art. 71 „Principiile care stau la baza prevenirii conflictului de interese în exercitarea demnitãþilor publice ºi funcþiilor publice sunt: imparþialitate, integritate, transparenþa deciziei ºi supremaþia interesului public”; art. 72 „Persoana care exercitã funcția de membru al Guvernului, secretar de stat, subsecretar de stat sau funcții asimilate acestora, prefect ori subprefect este obligatã sã nu emitã un act administrativ sau sã nu încheie un act juridic ori sã nu ia sau sã nu participe la luarea unei decizii în exercitarea funcției publice de autoritate, care produce un folos material pentru sine, pentru soțul sãu ori rudele sale de gradul I”.

 

Persoana evaluatã a fost informatã despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum și drepturile de care beneficiazã – de a fi asistat sau reprezentat de un avocat și de a prezenta date sau informații pe care le considerã necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scris. FUGARU MIRELA IOANA a depus la dosarul de evaluare un punct de vedere, în exercitarea dreptului la apãrare.

 

„Fapta persoanei cu privire la care s-a constatat […] încãlcarea obligațiilor legale privind conflictul de interese […] constituie abatere disciplinarã si se sancționeazã potrivit reglementãrii aplicabile demniãții, funcției sau activitãții respective […]”.

 

„Persoana […] fațã de care s-a constatat existența conflictului de interese […] este decãzutã din dreptul de a mai exercita o funcție sau o demnitate publicã […] pe o perioadã de 3 ani de la data eliberãrii, destituirii din funcția ori demnitatea publicã respectivã sau a încetãrii de drept a mandatului. Dacã persoana a ocupat o funcție eligibilã, nu mai poate ocupa aceeași funcție pe o perioadã de 3 ani de la încetarea mandatului”.

 

Agenția Naționalã de Integritate își exercitã atribuțiile cu respectarea principiilor legalitãții, confidențialitãții, imparțialitãții, independenței operaționale, celeritãții, bunei administrãri, precum si al dreptului la apãrare.

XX

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.