Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Specialiștii Frameworks Srl vă spun cum să plasați produsele pentru a crește vânzările

stiripesurse.ro
supermarket

Cum ar trebui plasate produsele pentru a vinde mai mult? Există o serie de trucuri de amplasare a produselor care îi fac pe consumatori să cumpere mai mult decât și-au propus inițial. Acest lucru se realizează printr-o serie de tehnici prin care se încearcă aranjarea fiecărui element din supermarket într-un mod specific. Produsele trebuie amplasate în așa fel încât să atragă atenția clientului.

Modul de dispunere a rafturilor, folosirea ofertelor, folosirea promoterilor, muzica de pe fundal, lumina de o anumită intensitate etc., toate contribuie la stimularea cumpărătorului.

Aceste tehnici de marketing încep să acționeze din momentul în care căutați cea mai bună locație pentru magazinul dvs. În general, întreg spațiul interior al supermarket-ului este perfect studiat pentru a condiționa obiceiurile de consum.

În primul rând, în majoritatea cazurilor, clientul nu va avea de ales decât să intre prin partea dreaptă a casei de marcat. Plasarea casei în acest loc nu este arbitrară. Experții în comerț știu că tendința oamenilor  este de a-și întoarce capul spre dreapta. Experții sunt conștienți de faptul că cei care intră în magazin ajung până în spatele magazinului și apoi, în mod inevitabil, sunt nevoiți să o ia spre stânga. De aceea consideră că alimentele trebuie expuse în această direcție.

Însă, având în vedere că vă doriți  ca cei care intră în el să treacă prin toate zonele magazinului, trebuie să amplasați alimentele de bază în diverse zone.

Un supermarket poate fi împărțit în două tipuri de zone: fierbinți și reci. Clienții circulă foarte mult prin zona fierbinte. Astfel, în această zonă trebuie expuse produse care se cumpără cel mai puțin. În zona rece, achiziția trebuie să fie indusă, astfel încât aici trebuie expuse produse de bază.

Reguli de aur

Plasarea produselor în vitrine urmează niște reguli de aur pe care fiecare comerciant trebuie să le cunoască. Rafturile sunt împărțite pe trei niveluri. Primul raft este la nivelul solului, al doilea la înălțimea mâinilor; iar al treilea este situat la nivelul ochilor. Produsele expuse pe rafturile de la nivelul mâinilor și ochilor sunt cele mai bine vândute, deoarece sunt vizibile și se poate ajunge la el fără efort.

De asemenea, pentru ca cumpărătorii să poată vedea toate produsele existente în magazin, chiar și pe  acelea de care nu au nevoie, rafturile și vitrinele cu produsele cele mai solicitate, trebuie să le amplasați în diverse locuri ale magazinului. De exemplu, la produse lactate, la cele din care, la produsele de cofetărie etc.

În cazul raftului aflat la nivelul solului, vânzările sunt mai mici, deoarece consumatorii trebuie să se aplece pentru a lua un produs. Potrivit acestei distribuții, articolele de vânzare forțată vor fi la nivelul solului, iar articolele care îi determină pe cumpărători să le achiziționeze pe celelalte două nivele. Ceea ce clientul poate atinge, lua și cumpăra întotdeauna se vinde.

Pe scurt, atunci când faceți distribuția produselor, este necesar să luați în considerare aspecte legate de confort, conservare și comercializare.

Din acest motiv, Frameworks Srl vă recomandă achiziționarea unor rafturi pentru magazin de calitate superioară.

Achiziționarea unor rafturi metalice apreciate din punct de vedere estetic, care au un impact vizual maxim, vă poate ajuta la creșterea vânzărilor din magazinul dvs.

Rafturile metalice pentru magazin oferite de Frameworks Srl sunt fabricate din materiale de cea mai bună calitate, care rezistă pe termen lung diverselor solicitări. De îndată ce veți apela la specialiștii Frameworks Srl aceștia vă oferi toate detaliile privind gama largă de rafturi metalice și rafturi magazin pe care le puteți achiziționa din unul din cele două magazine ale companiei. Este vorba de rafturionline.ro sau rota.ro.

În aceste magazine veți găsi diverse modele de rafturi pentru magazinul dvs. Sunt rafturi metalice care pot fi utilizate pentru a amplasa produse de curățenie, rafturi pentru pâine, rafturi modulare de perete, rafturi metalice universale, rafturi panificație din pal, rafturi pentru legume și fructe, rafturi metalice supermarket, rafturi de perete și mijloc, rafturi magazin cu autoservire etc.

Și asta nu e tot. Aici găsiți și rafturi depozitare, scări mobile cu platformă, miniplaftormă, schele mobile, echipamente și accesorii pentru magazin etc.

Amenajarea unui magazin care să aducă profit nu este deloc o sarcină ușoară, dar dacă veți ține cont de sfaturile specialiștilor Frameworks Srl, situația se poate schimba în mod surprinzător. Așadar, nu evitați să-i contactați pentru a vă oferi și alte sfaturi utile. Succesul nu va întârzia să apară dacă îi veți asculta.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.