Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Storoj, Raben Logistics, despre provocările mediului de business: Este din ce în ce mai greu să găseşti angajaţi

tir tiruri

Găsirea de angajaţi este tot mai dificilă în România, iar scăderea ofertei din acest domeniu a dus la creşterea tarifelor pentru serviciile de logistică, în timp ce problemele infrastructurii din România sunt ”o poveste fără sfârşit”, a afirmat, pentru News.ro, directorul general al sucursalei din România a firmei franceze de logistică Raben Logistics, Valentin Storoj.

Storoj a subliniat că una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă toate companiile, nu doar industria de logistică, este lipsa de personal.

”Este din ce în ce mai greu să găseşti angajaţi şi nu vorbim doar de personal calificat. Scăderea ofertei în acest domeniu a contribuit la o creştere semnificativă a tarifelor pentru serviciile logistice”, a spus directorul general.

El a subliniat că România are o poziţie geostrategică în regiune cu un potenţial semnificativ pentru transportul de marfă.

”Cu toate acestea, infrastructura din România este o poveste fără sfârşit. Costurile noastre sunt mai mari decât în Europa de Vest datorită numărului mai mic de kilometri parcurşi de camioane pe an. Costurile fixe sunt împărţite la mai puţini km, prin urmare costul per km este mai mare. De asemenea, numărul de opriri pentru camioanele mai mici este limitat”, a spus Storoj.

El a atras atenţia că lipsa investiţiilor în autostrăzi, drumuri naţionale şi căii ferate afectează semnificativ sectorul transporturilor de marfă şi chiar întreaga economie românească.

Conform Raportului Competitivităţii Globale al Forumului Economic Mondial pentru 2018, România este ultima ţară din Uniunea Europeană la capitolul investiţii în calitatea rutieră şi în infrastructura existentă, cu un scor de 2,96 din 7 maximum posibil.

O altă problemă, legată de zona de logistică, este lipsa depozitelor cu cross dock.

”Cross docking-ul presupune transferarea mărfurilor din trailerele care vin în cele care pleacă fără a fi necesară depozitarea, având o durată scurtă de staţionare. Aceste depozite ar avea o contribuţie importantă la reducerea costurilor de depozitare, manipulare şi de transport”, a spus Storoj.

El consideră că anul trecut a fost foarte bun pentru companie, în condiţiile în care echipa a crescut de la 49 la 76 de persoane în toate depozitele.

”Ne-am propus să avem un portofoliu divers de clienţi, din diferite domenii. Această strategie ne permite să evităm fluctuaţiile şi putem oferi cele mai bune tarife”, a spus Storoj.

În prezent, compania are o capacitate de depozitare de 5.000 mp în patru oraşe din ţară şi 30 de mijloace de transport. În ceea ce priveşte veniturile, estimează o creştere de 25% comparativ cu anul trecut.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.