Taylor Swift își lansează vineri cel de-al 12-lea album, a cărui promovare demonstrează că artista country devenită vedetă pop este la fel de talentată în muzică ca și în afaceri, potrivit Le Figaro, potrivit mediafax.
De la indiciile oferite în timpul ultimului său turneu din 2024, până la proiecțiile de filme din weekendul de lansare, lansarea filmului „ The Life of a Showgirl” arată cum Taylor Swift a perfecționat marketingul ca artă narativă ”, spune Robin Landa, profesoară specializată în publicitate și branding la Universitatea Kean din Statele Unite.
Prezentat ca o privire din culisele turneului artistei, în mijlocul unei povești de dragoste cu actualul ei logodnic, jucătorul de fotbal american Travis Kelce, albumul „s-a născut în cea mai fericită, mai nebună și mai intensă perioadă a vieții mele. Și această entuziasm strălucește” în cele 12 piese ale sale, a asigurat vedeta.
După lansare, sunt planificate proiecții speciale în cinematografele din aproximativ cincizeci de țări, de vineri până duminică.
Pe ecrane, printre altele, va fi prezentat un videoclip muzical și filmul care a fost filmat, precum și o versiune karaoke a albumului.
Potrivit site-ului de specialitate Deadline, se așteaptă ca evenimentul să genereze încasări între 30 și 50 de milioane de dolari în Statele Unite.
Comentează