Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Teatrul copiilor fără cuvinte - Ateliere pentru tineri cu deficiențe de auz

rri.ro
Cultură'n şură teatru

Asociația „Diaconia”, în colaborare cu Liceul Tehnologic Special nr. 3, organizează „Teatrul copiilor fără cuvinte”, proiect cofinanțat de Primăria Sectorului 2 a Municipiului București.

În cadrul acțiunii, 30 de copii și tineri vor participa timp de 5 zile, în perioada 13 – 17 septembrie, la ateliere de teatru – pantomimă, teatru de umbre și teatru de păpuși, dar și la ateliere de dezvoltare personală. Acestea vor avea loc la Liceul Tehnologic Special nr. 3.

Rezultatul final va fi punerea în scenă a spectacolului „Egali, în bucurie”. Spectacolul jucat de tinerii hipoacuzici va fi prezentat luni, 20 septembrie, de la ora 15.00, la Teatrul de Artă din București, precizează Diaconia într-un comunicat transmis Basilica.ro.

„Vom avea ocazia să pătrundem în interiorul unei lumi în care singura limbă vorbită este liniștea, să observăm cum sentimentele devin scene de viață, să înțelegem un discurs al inimii”, precizează organizatorii.

Pe lângă suținerea spectacolului, proiectul urmărește mai multe obiective:

dezvoltarea abilităților artistice ale copiilor cu deficiențe de auz prin participarea la activități de educație artistică.

dezvoltarea personalităţii lor prin stimularea abilităţilor de exprimare prin mişcare şi prin mimica expresiilor faciale.

dezvoltarea abilităţilor emoţionale ale copiilor, prin reducerea anxietăţii, eliminarea inhibţiilor şi descărcarea tensiunilor.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.