Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

TeenNick, post de televiziune dedicat adolescenţilor, ia locul Paramount Channel România

copil televizor

TeenNick, post de televiziune dedicat adolescenţilor, va fi lansat pe 12 ianuarie 2021, a anunţat ViacomCBS Networks Europa Centrală şi de Est, care va înlocui astfel, treptat, Paramount Channel România, potrivit news.ro.

La începutul lui 2021, ViacomCBS, operator important de programe pentru copii, va lansa în România un nou brand de televiziune pentru adolescenţi. TeenNick va fi disponibil pentru clienţii marilor operatori de televiziune din 12 ianuarie 2021, potrivit unui comunicat.

Printre programele difuzate se numără seriale populare de comedie, precum „iCarly”, „The Thundermans”, „Noobees”, „I am Frankie”, „School of Rock” şi „Victorious”.

TeenNick este cel mai nou membru al familiei de televiziuni Nickelodeon, operate de ViacomCBS, şi se adresează în special adolescenţilor cu vârste cuprinse între 12 şi 16 ani. TeenNick se concentrează pe seriale de acţiune, comedie şi dramă pentru adolescenţi, produse de Nickelodeon.

DERANJ MAJOR pentru Elena Udrea - Va explica judecătorilor propria VERSIUNE privind faptele de instigare la luare de mită acuzate de DNA

În procesul de reajustare a  portofoliului, ViacomCBS transformă Paramount Channel România în TeenNick şi pune această nouă televiziune la dispoziţia distribuitorilor. Introducerea TeenNick pe piaţă va reprezenta înlocuirea treptată a Paramount Channel.

Producţii de comedie şi divertisment vor fi difuzate începând cu 31 ianuarie 2021, în fiecare duminică, de la ora 15:00, pe Comedy Central şi Comedy Central HD.

„Observăm o tendinţă de creştere constantă a popularităţii televiziunilor noastre pentru copii. De aceea, suntem foarte încântaţi să adăugăm TeenNick în familia de branduri Nick, care se numără deja printre cele mai vizionate portofolii de programe pentru copii din România”, a declarat Gábor Harsányi, vicepreşedinte şi director general al ViacomCBS Networks Europa Centrală şi de Est. „Prin reajustarea portofoliului nostru pentru a satisface mai bine nevoile publicului, transformăm Comedy Central într-o televiziune axată pe divertisment la nivel premium, care se adresează unei audienţe mai largi”.

ViacomCBS Networks International, parte din ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC), cuprinde Network 10, Channel 5, Telefe, Viacom International Studios, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount Network şi Pluto TV.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.