Transilvania Broker de Asigurare lansează comisionul digital, un instrument care oferă posibilitatea de a aloca clienţi care îşi emit poliţele de asigurare online către asistenţii în brokeraj din cadrul reţelei, conform unui comunicat de presă al companiei.
Prin acest instrument, asistenţii în brokeraj îşi primesc în mod automat comisionul aferent poliţelor emise şi achitate de către clienţii lor. Astfel, alocarea clientului, a poliţei şi a comisionului final se face într-un mediu total digital, fără interacţiunea asistentului în brokeraj.
Totodată, fiecare colaborator al Transilvania Broker de Asigurare S.A. va avea la dispoziţie un link unic prin care să se poată promova în mediul online. În acest fel, orice asistent în brokeraj îşi poate promova link-ul propriu în comunicările pe care le are cu clienţii săi sau îl poate face public pe reţelele de socializare, pe un blog, pe un site propriu sau orice alt canal de promovare. De fiecare dată când un client va da click pe link-ul respectiv şi îşi va emite o poliţă online, comisionul aferent va fi alocat asistentului respectiv, indiferent de sursa din care se accesează link-ul, informează Agerpres.
De asemenea, Transilvania Broker de Asigurare S.A. şi-a propus să vină în sprijinul asistenţilor şi în mediul offline. Aceştia vor avea acum posibilitatea de a-şi genera coduri QR unice sau materiale deja personalizate cu coduri QR, pe care le vor putea imprima şi promova mai departe către clienţii lor şi în mediul offline. Astfel, clienţii vor putea scana codul QR oricând de pe un flyer primit, de pe un afiş din birou sau de pe orice alt material de promovare, putând astfel încheia astfel una dintre poliţele disponibile din zona de emitere online a companiei. Ca şi în cazul de mai sus, pentru orice poliţă emisă de către un client care scanează un cod QR, agentul va primi comisionul aferent ca şi când poliţa ar fi fost emisă în biroul asistentului în brokeraj.
"Ne dorim ca prin această nouă platformă inovatoare să păstrăm în continuare transparenţa şi corectitudinea faţă de reţeaua noastră de colaboratori şi, în acelaşi timp, să le oferim beneficii nemaiîntâlnite pe piaţa de brokeraj din Romania. Vrem ca aceste beneficii să le uşureze munca, astfel încât aceştia să se poată concentra cât mai mult pe relaţia cu clienţii noştri şi pe consultanţa oferită acestora. Considerăm că prin acest nou beneficiu ne diferenţiem din ce în ce mai mult pe piaţa de brokeraj şi facem ca Transilvania Broker de Asigurare S.A. să fie o companie cât mai căutată şi dorită de către asistenţii în brokeraj, de clienţi şi de investitori", a precizat Dan Niculae, preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei.
Transilvania Broker de Asigurare SA este primul broker de asigurare listat la Bursa de Valori Bucureşti şi unul dintre primii brokeri de asigurare din România, cu o experienţă de peste 13 ani în domeniu. Are o acoperire naţională formată dintr-o reţea de peste 1.700 de colaboratori. Peste 1.000.000 clienţi au ales serviciile Transilvania Broker de Asigurare S.A., cu o valoare a primelor intermediate care ajunge la 393 milioane lei.
Comentează