Un polonez care a vizitat România alături de părinți a trecut printr-o experiență traumatizantă după ce a închiriat o mașină de lângă aeroportul Otopeni. La finalul vacanței, bărbatul a fost obligat să plătească 400 de euro pentru o zgârietură, iar tatăl său a fost jignit și scuipat de un angajat al companiei.
„A fost prima mea dată în București și totodată prima dată când am închiriat o mașină acolo. Și aici m-am confruntat cu unele neplăceri,” a povestit Piotr, potrivit Onet, bărbatul fiind pentru a patra oară în România, dar pentru prima dată în Capitală.
Cum a fost închiriată mașina
Cu câteva săptămâni înainte de călătorie, Piotr a rezervat autoturismul prin Booking.
„Când am selectat perioada, au apărut multe oferte. Unele costau 9 PLN pentru trei zile, altele 40 PLN, iar unele chiar 100 sau 300 PLN. Am ales opțiunea medie.
Am ales și asigurarea oferită de Booking, care m-a costat în jur de 200 PLN (echivalentul a aproximativ 230 de lei),” a spus el.
„A devenit foarte agresiv”
După aterizarea pe un aeroport secundar din București, un reprezentant al firmei i-a preluat și i-a dus la biroul de închirieri. La semnarea contractului, lucrurile au luat o turnură neplăcută.
„El ne-a întrebat dacă vrem o asigurare de 150 de euro. I-am spus că avem asigurare prin Booking,” povestește Piotr.
Angajatul a insistat că turistul nu are asigurare de la ei.
„Atunci a devenit nepoliticos. A scos o listă cu prețuri și mi-a arătat cât costă o reparație anume. M-am speriat puțin, dar am fost hotărât că nu vreau o a doua asigurare,” a continuat acesta.
„A devenit foarte agresiv, spunând că trebuie să semnez acolo, pentru că, altfel, orice daune vor fi taxate pe contul meu. A fost extrem de insistent. Eu am rămas ferm. Am luat cheile,” a adăugat el.
Descoperirea șocantă despre firmă
La destinație, Piotr a început să citească recenzii și a realizat că firma are o reputație extrem de proastă. Potrivit altor clienți, aceștia ar fi escroci care încearcă să vândă asigurări suplimentare sau să taxeze pentru cele mai mici defecte.
Nota de plată: 400 de euro
În ultima zi, la predarea mașinii, suspiciunile s-au confirmat.
„Angajatul a ieșit imediat și s-a dus la locul unde era o zgârietură mică, abia vizibilă. A făcut turul mașinii, dar nu s-a uitat la nimic altceva. A spus că reparația costă 400 de euro.
I-am spus că nu a fost vina mea, dar el a replicat că nu am menționat zgârietura când am preluat mașina,” a relatat turistul.
„El a văzut că e o zgârietură veche. Nu părea prea interesat,” a adăugat Piotr.
Confruntare violentă
Turistul a încercat să invoce asigurarea cumpărată prin Booking.
„Am sunat la Booking să mă asigur că asigurarea acoperă dauna. Mi-au confirmat. Am semnat procesul-verbal, dar cu o mențiune că nu sunt de acord cu toată situația.
Am început să scriu același lucru și pe factură, dar angajatul a rupt-o. Ne-am certat, dar până la urmă am primit o copie pentru mine,” a spus el.
„Cererile de despăgubire sunt o formă de șantaj” a mărturisit șocat Piotr.
Gesturi scandaloase pe aeroport
Deși a plătit cei 400 de euro, conflictul nu s-a încheiat. Firma i-a dus la aeroport, dar tensiunile au degenerat.
„Am închis ușa cu putere când am coborât, eram foarte supărat. Descărcam bagajele, iar eu i-am spus că răul se întoarce mereu cu răzbunare. Și i-am urat exact asta.
El l-a scuipat în fața pe tatăl meu, un pensionar, ne-a arătat degetul din mijloc și a plecat în grabă,” a relatat polonezul.































Comentează