Ultimate Fighting Championship (UFC), o organizație mondială majoră de arte marțiale mixte, își continuă colaborarea cu industria criptomonedelor prin anunțarea unui acord de sponsorizare cu un schimb de criptomonede.
UFC a anunțat miercuri că a fost de acord cu un parteneriat cu Crypto.com, una dintre cele mai mari platforme de tranzacționare de criptomonede din lume prin volum de tranzacționare, a raportat CNBC .
Potrivit CNBC, sponsorizarea valorează 175 de milioane de dolari și va dura peste 10 ani.
Ca parte a acordului, marca Crypto.com va apărea pe echipamentele de luptă purtate de sportivi în timpul competiției, precum și pe îmbrăcămintea purtată de personalul de antrenament. În plus, Crypto.com a dobândit drepturile pentru noua categorie de sponsorizare lansată de UFC, cunoscută sub numele de „Partener de platformă criptomonedă”.
Cofondatorul și CEO-ul Crypto.com, Kris Marszalek, a considerat că acordul UFC este un „moment istoric”, menționând că ar ajuta industria sportivă „să accelereze tranziția lumii către criptomonede”.
Ari Emanuel, CEO al agenției de talente Endeavor, care a cumpărat o participație la UFC în aprilie, a declarat că acordul este „doar începutul unei relații îndelungate cu UFC”.