Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Un mare lanț de supermarketuri renunță la casele de marcat self-service: Ne place să vorbim cu oamenii

Abbots
supermarket self pay

Lucrurile par să se întâmple și invers. Un mare lanț de supermarketuri susține că a răspuns la cererea clienților și a eliminat casele de marcat self-service.

Lanțul de supermarket-uri Booths din Anglia renunță la majoritatea caselor de marcat self-service din magazinele sale, ca răspuns la cererea clienților. Doar două dintre magazinele companiei vor păstra casele de marcat unde clienții își scanează singuri produsele.

Compania, care are funcționează în nordul Angliei, a declarat că această politică a fost determinată de cererile clienților.

Booths este considerat primul supermarket din Marea Britanie care renunță la casele de marcat self-service, tot mai comune în ultimii ani.

"Credem că angajații care servesc clienții oferă o experiență mai bună și, prin urmare, am luat decizia de a elimina casele de marcat self-service din majoritatea magazinelor noastre", a anunțat compania, potrivit BBC.

"Clienții noștri ne-au spus de-a lungul timpului că mașinile de auto-scanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, pot fi nesigure, sunt evident impersonale. Avem destul de multe produse vrac - fructe, legume și produse de panificație - și de îndată ce te duci la o casă de marcat self-service cu acestea, trebuie să obții o verificare vizuală a lor, iar unii clienți nu știu să distingă un măr de altul, de exemplu", a declarat Nigel Murray, directorul general al Booths.

"Există tot felul de probleme și apoi, în clipa în care pui o sticlă de alcool în coș, cineva trebuie să vină să verifice că ai vârsta potrivită", a continuat el.

Casele de marcat self-service a fost inventată de David R Humble, inspirat de statul într-o coadă lungă la casa de marcat a unui magazin de alimente în sudul Floridei, în 1984.

Casele de marcat au devenit populare în anii 1990 iar până în 2013, existau peste 200.000 în magazine în întreaga lume care le dețineau, iar numărul lor a ajuns la 325.000 până în 2021.

Cu toate acestea, cumpărătorii nu au o părere foarte rea despre aceste case de marcat. O petiție care îndeamnă Tesco să "oprească înlocuirea oamenilor cu mașini", a obținut doar 250.000 de semnături. Pat McCarthy, care a inițiat petiția, a declarat pentru BBC că dorește mai mulți casieri la casele de marcat, deoarece "nu poți vorbi cu o mașină".

Alți clienți însă, precum Steph Helliwell, în vârstă de 79 de ani, din Ilkley, spun că casele de marcat self-service sunt o opțiune bună.

"În general, sunt o idee bună, pentru că poți fi mult mai rapid cu lucrurile, dacă este o coadă mare", a spus ea Helliwell.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.