Un nou caz groaznic petrecut la o şcoală din România. Un elev de clasa a şasea şi-a luat la bătaie profesorul şi doar intervenţia poliţiei l-a scăpat pe dascăl din mâinile agresorului. Totul s-a întâmplat la o şcoală din judeţul Dâmboviţa. Băiatul este deosebit de agresiv, spun dascălii şi cer mutarea lui într-o şcoală specială, destinată copiilor cu dizabilităţi. Elevul cu probleme de comportament trebuie însă integrat în învăţământul de masă, susţine legea.
Citește și: Coldea s-a ANGAJAT! Unde lucrează ACUM fostul prim-adjunct al SRI
Nu este pentru prima dată când elevul jigneşte şi loveşte un profesor. Dascălii recunosc că nu-l pot ţine în frâu şi au nevoie de ajutor, mai ales că băiatul e violent şi cu ceilalţi copii. “E scăpat de sub control, dar noi am făcut tot posibilul să îl aducem pe calea cea bună, dar nu s-a reuşit. Am avut discuţii la şedinţa cu părinţii pe tema asta, vor să îşi retragă copiii, să îi ducă la altă şcoală.”, spune Mihai Nicolaescu, dirigintele elevului, conform ProTV.
În urmă cu câteva zile, băiatul şi-a ieşit din fire, l-a îmbrâncit şi l-a lovit pe profesorul de biologie. Pentru că nu îl mai puteau stăpâni, profesorii au sunat la 112 şi au cerut ajutorul poliţiştilor. Între timp, elevul a fost internat într-un centru de specialitate, unde medicii încearcă să îi acorde ajutor. “Cu siguranţă, ar trebui şcolarizat în învăţământul special, nu de masă. Pe noi ne depăşeşte un astfel de elev, cu un astfel de comportament, pentru că nu îi putem răspunde la violenţă cu violenţă.”, a anunţat şi Cosmina Radu, directoarea şcolii.
Citește și: Noul ministru al Finanțelor, SĂGEATĂ către BOR! Ce spune Eugen Teodorovici
Băiatul este crescut doar de mama lui, ajutată de bunica. Cele două femei nu sunt însă de acord cu mutarea băiatului într-o şcoală specială, atâta vreme cât nu suferă de un retard mintal. Reprezentanţii centrului de asistenta psihopedagogică spun că, dacă scoala ar avea un consilier bine pregătit, copilul ar putea fi ajutat să depăşească problemele pe care, cu siguranţă, le are. Autorităţile recunosc că sistemul nostru de învăţământ nu este pregătit să-i integreze într-o clasă normală pe elevii cu cerinţe educaţionale speciale. Totul rămâne pe umerii dascălilor, care abia fac faţă sarcinilor obişnuite.
Comentează