Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Un nou scenariu: bucureștenii ar putea avea acces în magazine în funcție de numărul de coșuri sau de cărucioare de cumpărături

retailgazette.co.uk
supermarket-mancare

Bucureștenii ar putea avea acces în magazine în funcție de numărul de coșuri de cumpărături sau de cărucioare pe care unitatea le deține. Este scenariul luat în calcul de prefectul Capitalei, Alin Stoica, pentru a reduce aglomerările din magazine. Măsura ar viza în primul rând magazine mici de cartier.

Citește și: RAPORT despre Wuhan făcut de Departametul de Stat al SUA: 'Un accident de laborator ar putea semăna cu un focar natural'

„E un scenariu care urmează să fie discutat mâine în ședință. Ideea nu este o invenție a noastră.  Am văzut-o aplicată în alte locuri și gândul e să venim în sprijinul micilor comercianți care nu au suficiente resurse. Marii comercianți de regulă au suficiente resurse să respecte toate regulile pe care statul le-ar impune. Ei au suficientă forță financiară și umană.

Micii comercianți de regulă se pâng de faptul că unele măsuri le aduc costuri suplimentare. O astfel de măsură răspunde ambelor cerințe: și să reducem numărul de clienți care sunt în magazin, dar fără să aducem un cost suplimentar pentru comerciant.

Sunt aproximativ 12.000 de magazine în București cu alimente.  Multe dintre ele sunt magazine mici, de cartier.  Dacă am pune presiune suplimentară din punct de vedere financiar ar însemna ca fiecare magazin să angajeze un om în plus față de cei 3 sau 4. Asta înseamnă adițional 25% la costuri.

Și atunci genul acesta de măsură ar reduce numărul de clienți, dar fără să pună presiune.

E vorba de cărucioare sau coșuri.

Sistemul ar funcționa așa: calculezi pentru suprafața respectivă numărul de clienți care e optim astfel încât să poți păstra distanțarea de 2 m; apoi pui la dispoziția clienților un număr de coșuri egal cu numărul de persoane pe care îi lași să intre în magazin”, a spus Alin Stoica, la postul Digi24.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.