Un post TV afiliat NBC a fost dat în judecată Echipa de campanie a lui Trump pentru un advertorial legat de răspunsul preşedintelui la pandemie

Autor: Cătălin Lupășteanu

Publicat: 14-04-2020

Actualizat: 14-04-2020

Article thumbnail

Sursă foto: ABC News

Echipa de campanie a lui Donald Trump a dat în judecată un post de televiziune afiliat NBC, susţinând că preşedintele a fost calomniat printr-un advertorial despre răspunsul său la criza provocată de Covid-19, potrivit Variety, citată de news.ro.

Procesul a fost intentat luni postului de televiziune WJFW-NBC din Wisconsin.

Organizaţia pro-democraţie Priorities USA Action a produs advertorialul intitulat „Exponential Threat”. El cuprinde fragmente din înregistrări audio cu Donald Trump, care rulează pe măsură ce curba epidemiei creşte.

„Coronavirusul... asta este noua lor înşelătorie”, spune Trump.

Înregistrările audio datează din 28 februarie, din timpul unui miting al lui Trump în Carolina de Sud.

În documentele depuse la curtea de justiţie din Price County (Wisconsin) este susţinut că vorbele lui Trump au fost scoase din context pentru a denatura înţelesul.

„Modificarea mincinoasă a înregistrării audio face clar că «asta» nu se referă la coronavirus, ci direct la politizarea pandemiei făcută de democraţi”, se arată în documente.

Citește și: Un cunoscut protestatar îl atacă dur pe Marcel Vela: Nu merge să pui securiști vechi în haine(grade) noi

Guy Cecil, preşedinte al Priorities USA, a transmis într-un comunicat: „Este destul de simplu. Donald Trump nu vrea ca votanţii să audă adevărul şi încearcă să hărţuiască posturile TV să se supună. Adevărul este că Trump a ignorat avertismentele experţilor şi ale propriei echipe şi a subestimat coronavirusul chiar dacă s-a răspândit necontrolat în ţară şi în lume. Americanii suferă acum din cauza lipsei de acţiune din partea lui. Nu vom înceta să relatăm faptele şi să îl tragem la răspundere pe preşedinte pentru acţiunile lui”.

Echipa de campanie a preşedintelui a trimis posturilor de televiziune, pe 25 martie, o scrisoare în care era cerută sistarea difuzării advertorialului lansat cu o zi înainte. Potrivit documentelor din proces, WJFW-NBC, cu sediul în Rhinelander, l-a mai difuzat de 36 de ori pe parcursul a 11 zile.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri