Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Un șofer a avut un șoc când a văzut ce au făcut mecanicii cu mașina lui: a lăsat-o la reprezentanță, dar avea și aplicația specială

service auto

În momentul care lăsăm mașina în service sau în reprezentanța auto, teama fiecărui șofer este legată de posibilitatea ca mecanicii să nu aibă ”tentația” de a da o tură cu mașina. Asta a pățit și un timișorean, Adrian Bihoiu, care a lăsat o mașină Hyundai Tucson Plugin Hybrid, chiar în reprezentanța Hyundai.

Șoferul avea instalată și aplicația Bluelink, prin intermediul căreia putea monitoriza mașina, iar când a verificat-o a constatat faptul că mecanicii nu doar că au mers cu mașina, dar s-au plimbat cu viteza de 190 km/h.

„Sunt posesorul unui Hyundai Tucson Plugin Hybrid din 2021 și aș vrea să împărtășesc o experiență mai puțin plăcută pe care am avut-o recent. Mi-a apărut o avertizare în bord: Refill inverter coolant; o avertizare foarte agasantă care apare de obicei de la a doua pornire din zi și care nu dispare până a doua zi când scade temperatura lichidului de răcire al motorului electric. Am luat legătura cu cei de la reprezentanța din Timișoara, de unde am și achiziționat mașina și am făcut o programare în service: rechemare pentru spălarea instalației și înlocuirea lichidului de răcire al motorului electric. Experiențele anterioare au fost decente cu acest service, până acum”, a povestit Adrian Bihoi pentru Ziuadevest.ro.

„Având aplicația Bluelink, verific să văd care este ultima notificare: la 16.23 vehiculul este pornit de 30 de minute. Involuntar verific și categoria My trips unde observ că au fost făcute trei deplasări cu mașina, iar într-una din ele viteza maximă atinsă a fost de 190 kilometri pe oră”, a mai spus șoferul.

 

„Am fost nevoiți să-i dăm în gură"

Șoferul s-a dus la reprezentanță și când a întrebat de ce a fost rulată mașina lui cu o asemenea viteză, el a primit explicația că doar așa se putea aerisi mai repede instalația lichidului de răcire.

„Atitudinea lor a fost relativ decentă, dar la întrebarea mea: de ce a fost necesar să atingeți asemenea viteze cu mașina? Am primit răspunsul: «Am fost nevoiți să-i dăm în gură pentru a aerisi mai repede instalația lichidului de răcire și pentru a putea preda mașina la timp». Lucru pe care nu-l cred și în același timp este foarte periculos să circuli cu asemenea viteze pe drumurile naționale; plus inutil, pentru că mașina a fost recuperată a doua zi”, a continuat Adrian Bihoi.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.