Directorul executiv al HBO, Casey Bloys, a anunțat că platforma de streaming a companiei, Max, va reveni la numele său anterior, HBO Max. În prezent platforma de streaming se prezintă sub numele de HBO Go, dar va reveni în curând la numele de HBO Max, informează CNN.
„Toți știm cât de aglomerată a devenit această industrie. Streamingul seamănă tot mai mult cu moda rapidă – se produce mult, se consumă repede, apoi se uită”, a spus Shauna Spenley, directorul de marketing al Max. „Când ne gândim la avantajul nostru competitiv, răspunsul e simplu: este același pe care HBO îl are de peste 50 de ani.”
Această reorientare spre valorile tradiționale ale HBO are ca scop reafirmarea identității brandului, într-un peisaj digital tot mai fragmentat, în care publicul este asaltat de zeci de opțiuni, dar rămâne loial conținutului de calitate.
„Creșterea puternică pe care am înregistrat-o la nivel global cu serviciul nostru de streaming s-a bazat pe calitatea programelor noastre”, a declarat David Zaslav, directorul general al Warner Bros. Discovery, într-un comunicat.
HBO a reușit o redresare spectaculoasă
„Astăzi, readucem HBO – brandul care reprezintă cel mai înalt standard în media – pentru a accelera și mai mult această creștere în anii care vin”, a adăugat el.
Divizia de streaming a companiei a reușit o redresare a profitabilității de aproape 3 miliarde de dolari în ultimii doi ani și a crescut la nivel global, cu aproximativ 22 de milioane de abonați adăugați doar în ultimul an. Warner Bros. Discovery își propune să depășească 150 de milioane de abonați până la finalul lui 2026.
CNBC notează însă că în ultima perioadă prioritatea pentru divizia de streaming a Warner Bros. Discovery a fost reducerea datoriilor, nu investițiile în conținut nou pentru a concura cu Netflix, care are peste 300 de milioane de abonați.
Comentează