Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

USR intră tare în scandalul din SUA: Incapacitatea de a livra o strategie, acoperită de ministrul Cadariu cu frunza Elenei Udrea

afaceri news
Elena Udrea frunza brand de tara

Decizia de a obliga pensiunile și hotelurile să afișeze frunza Elenei Udrea este doar o încercare de mușamalizare a scandalului generat de reprezentarea la târgul de la New York și o modalitate de a acoperi incapacitatea ministrului de a livra o strategie reală pentru turismul românesc, potrivit USR, anunță mediafax.

„Decizia ministrului Turismului de a obliga pensiunile și hotelurile să afișeze frunza Elenei Udrea este doar o încercare de mușamalizare a scandalului generat de reprezentarea jalnică a României la târgul de turism de la New York și o modalitate de a acoperi incapacitatea ministrului de a livra o strategie reală pentru turismul românesc”, potrivit unui comunicat de presă al USR.

„Marea strategie a ministrului Cadariu pentru turismul românesc: reutilizarea frunzei Elenei Udrea. Din pix, prin ordin de ministru, acesta a impus celor 18.300 de unităţi turistice clasificate de Minister să afişeze brandul de ţară. Adică acea «siglă» care ne-a costat peste 30 de milioane de euro din bani publici și care a fost copiată după un design disponibil pe internet. Timp de 12 ani, acest brand de țară a fost folosit doar sporadic, la evenimente punctuale la care participau autorități din domeniul turismului. Agenții economici din turism nu au fost implicați în procesul de creare a strategiei de comunicare în niciun fel. Iar acum, tot fără nicio consultare prealabilă, sunt forțați să afișeze această siglă. Este inacceptabil ca aceste decizii, cu impact național, să fie la libera alegere a ministrului”, declară Denisa Neagu, deputat USR, membru în Comisia pentru antreprenoriat și turism din Camera Deputaților.

Conform acesteia, decizia ministrului de a-i obliga pe proprietarii de hoteluri și pensiuni să afișeze frunza este „doar o încercare de a mușamaliza scandalul generat de standul jalnic pe care România l-a avut în cadrul târgului de turism desfășurat la New York”.

„Strâns cu ușa după ce, în plină eră digitală, standul a fost decorat cu fotografii tipărite pe hârtie de copiator format A4, ministrul Cadariu încearcă să scape de responsabilitate și să bage mizeria rapid sub preș. Speră astfel să-și acopere cel mai mare eșec al mandatului său: incapacitatea de a livra o strategie reală pentru turismul românesc, strategie pe care a promis-o acum opt luni, la preluarea mandatului”, mai precizează Neagu.

Ea afirmă că de la preluarea mandatului de ministru, Constantin Daniel Cadariu nu s-a remarcat cu nimic în ceea ce privește promovarea turismului și rezolvarea problemelor acestui domeniu.

„S-a remarcat doar prin „reinventarea” geografiei, când a vorbit despre , și prin reluarea plimbării sinecuriștilor prin lume, pe banii contribuabililor, sub pretextul participării la diferite târguri de turism. De fapt, prin activitatea sa, domnul Cadariu nu face altceva decât să continue politica dezastruoasă a predecesorilor săi de la PSD, inspirat probabil de bărbatul cu burta goală expus la târgul de turism de la Berlin în mandatul lui Bogdan Trif sau de oaia pe post de logo gândită de Mircea Titus Dobre. Pentru rezultatele catastrofale din cele opt luni de mandat, USR l-a chemat pe ministrul Cadariu în Parlament să dea explicații în fața membrilor Comisiei pentru antreprenoriat și turism”, se arată în comunicat.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.